Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 16 martie 2012

Gata, de acum nu va mai fi


11 comentarii:

  1. Ha,ha,ha..la vara, unii dintre noi o sa se gandeasca cu jind la ea !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales când va fi o caniculă de nu mai poţi respira.

      Ștergere
  2. Asa este , seamana cu un cap de fosila !!! Cate forme ciudate creeaza natura aceasta , natura pe care eu o iubesc foarte mult. Deci urmatoarele foto , vor fi de alta culoare . Seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. oooo! înca pet de zapada pe la voi?!
    acum înteleg mirarea ta în legatura cu fotografiile mele... La mine e primavara în toata regula. :) Dar se instaleaza si la voi, cât de curând.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. Nu mai durează mult până încep să lucreze pomii. Să ai parte de o seară liniştită.

      Ștergere
  4. Da, craniu de crocodil, sopârla, sarpe, o târâtoare de asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar mai fi de nominalizat şi dragonul. Cu şopârla şi şarpele nu am probleme dacă mă întâlnesc, deşi la şarpe prima senzaţie este un fior pe şira spinării, dar cu un crocodil sau dragon viu... bine că la noi nu sunt.

      Ștergere
  5. Ultimele "zvâcniri" ale iernii! Ducă-se în pace!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iarna aşteptăm căldura verii, vara jinduim la răcoarea zăpezii, ...

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.