Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 7 martie 2012

Miercuri... 44 Mureşul în martie 2012





80 de comentarii:

  1. Salutari cu bine!
    Mai e ceva gheata acolo, insa primavara e aproape.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place atat de mult cea de a doua fotografie...
    are o claritate aparte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apreciere. Să ai parte de o noapte liniştită.

      Ștergere
  3. Imagini sugestive pentru un inceput frumos de primavara! Culori superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apreciere. Să ai parte de o noapte liniştită şi de o adihnă tihnită.

      Ștergere
  4. Aaaa, se sparge gheata ! Cred, ca-i impresionant momentul. Si vad si-un cer albastru, minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, trosneşte frumoas şi sloiurile au o muzică aparte atunci când se freacă unele de altele.

      Ștergere
  5. Ce imagini frumoase, de pe malul Mureşului! Văd că şi pe acolo vine frumos primăvara, faţă de prăpădul de pe Dunăre, unde gheţurile fac multe stricăciuni.
    O primăvară frumoasă, Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apreciere. Până acum totul decurge liniştit.

      Ștergere
  6. Eu una chiar aștept vara, să pot merge la Mureș la pescuit. Ați trezit amintiri, aici. Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pescarii temerari deja au ieşit cu undiţele pe malul Mureşului. Se distrează cu peştii prntre sloiurile de gheaţă.

      Ștergere
  7. Muresul sub cer albastru isi plimba ultimele hainute de iarna.

    RăspundețiȘtergere
  8. trecerea dintre anotimpuri... frumoase momente!
    şi bine surprinse! o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Se simte miros de primăvară :)
    Primăvara dezgheață apele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe la noi este tot mai tare acest miros. Până acum babele au fost numai senine.

      Ștergere
  10. Foarte placut la voi, la noi a nins noaptea, e zapada peste tot. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este plăcut şi vremea ne îndeamnă la plimbare cu mic, cu mare.

      Ștergere
  11. Ce fotografii frumoase, dar ce locuri frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe locuri!
    Vine primăvara!
    O zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună dimineaţa!

    Încet, încet vine primăvara. Semn de trece pe aici, Liviule.

    Gânduri bune. O primăvară caldă cu mult soare în suflet îţi doresc.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru vizită şi pentru urare. Să ai parte de o zi faină.

      Ștergere
  14. Buna dimineata! Uite cum imi beau eu cafeaua pe malul Muresului!
    Mures, Mures, apa lina
    Sa v-aduca o zi plina
    De imagini in lumina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru urare şi să-ţi cadă bine cafeaua.

      Ștergere
  15. :) nu se mai poate patina...vine primavara si pe mures :P

    RăspundețiȘtergere
  16. wow! am stiut eu ca ww scoate ce-i mai bun din noi! felicitari! niste capturi cu totul deosebite :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Pare destul de bogat in ape,Muresul.
    Poza cu cioata imi place cel mai mult.
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu este bogat în ape mureşul. A fost prea mare seceta.

      Ștergere
  18. Abbilbal, frumoase poze faci tu.
    O precizare..linkul pus de mine e gresit si repetat,am rectificat acum.
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  19. Very nice shots.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  20. Toate imi plac, dar a doua m-a ddat gata... O zi senina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-au plăcut. Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  21. lupta împotriva sloiurilor de gheata si reîntoarcerea naturii la viata - frumoasa tama ta de azi ;)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. O zi minunata de primavara si fara gheata va doresc

    RăspundețiȘtergere
  23. Si Ariesul mai are gheata...pe margini!
    Ce trist e chiotul din ultima fotografie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu mi se pare trist. Eu îl văd ca o rugăciune a naturii spre cer.

      Ștergere
  24. Frumos! A doua fotografie este si preferata mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apreciere şi mă bucur că ţi-au plăcut fotografiile.

      Ștergere
  25. Am vazut si Muresul primavara! multumesc pentru calatoria virtuala:)!!
    ce contrast este intre primele fotografii si ultima!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ultimele urme ale iernii se indreapta spre uitare...
    Primavara va lua conducerea in citeva zile :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. Vine, vine, vineeee! Primavara arunca raze de soare inainte pentru a-si pregati sosirea mult asteptata. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. Zilele sunt tot mai mari şi soarele încălzeşte tot mai tare.

      Ștergere
  28. Se retrage iarna chiar dacă mai încet decât este de dorit,dar primăvara a învins și asta cred că se vede !
    Frumoase fotografiile postate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Retragerea iernii este normală. Dacă ar fi mai rapidă ar fi şi un pericol mai mare. Mulţumesc pentru apreciere şi că ţi-au plăcut.

      Ștergere
  29. Apropo de patinat sau innotat : Muresul este un "prieten" care trebuie respectat , altfel se infurie si face victime . Cred ca ai un bun antrenament a mersului pe jos pt.a reusi sa faci atatea poze. Complimente ! Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ora actuală Mureşul este foarte periculos. În albia lui s-au făcut excavaţii pentru scoaterea pietrişului care sunt adevărate capcane. Cât priveşte mersul pe jos, mulţam lui Dumnezeu că încă mai pot. Mi-a scăzut viteza de deplasare, dar încă nu-mi târşesc picioarele. Mulţumesc pentru urări.

      Ștergere
  30. Sa mai prinda soarele putere si o sa se desprinda spre Dunare toate sloiurile!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dimineaţa când merg cu Ioana la grădiniţă soarele este deja sus ceea ce înseamnă că are putere tot mai mare.

      Ștergere
  31. Te salut!
    Frumoase fotografiile postate!

    Vine primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noa serbus mă dragă. Acesta-i salutul între prieteni la noi în burg şi în împrejurimile lui. Mulţumesc pentru aprecierea fotografiilor.

      Ștergere
  32. N-a început sa creasca apa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A crescut puţin, dar loc mai are destul. Zăpada încă nu s-a topit la munte.

      Ștergere
  33. Incepe sa-si descatiseze valurile.
    Frumoase imagini de primavara timpurie!

    RăspundețiȘtergere
  34. Beautiful but cold! I especial like the photograph of the stark barren tree.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apreciere. Încă este rece pentru că vântul mai suflă peste zăpadă, iar pe Mureş mai este multă gheaţă.

      Ștergere
  35. Frumoase fotografii, există încă resturi de iarnă rece. Salutări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apreciere. Resturi de iarnă mai avem pentru că încă nu am ajuns la mijlocul lunii de primăvară şi babele încă nu s-au dus.

      Ștergere
  36. Mare si frumos Muresul, mi-aminteste de Bistrita mea de acasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi plac meleagurile mele şi că privind Mureşul revezi Bistriţa.

      Ștergere
  37. 3 si 4 sunt fooooarte frumoase, deosebite, de pus in rama :) Felicitari. O zi buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-au plăcut aceste fotografii şi îţi mulţumesc pentru apreciere.

      Ștergere
  38. In sfarsit soare!!!

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, soarele s-a jucat cu noi. Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  39. Mureşului îi e dor de vară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doreşte şi el vara cum o dorim şi noi pentru a ne dezmorţi mădularele.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.