Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 9 martie 2012

Recomandare


Partenaires
Pentru a vă face şi mai bine cunosct blogul ce îl deţineţi vă recomand înscrierea lui în  
CONDICA BLOGOSFEREI.
Un proiect nou lansat de către Mostwantedblog.org ce vizează să unească blogosfera românească!
Condica Blogosferei este titlul unei cărţi, în care noi cei din MWB dorim să strângem mesajele a cât mai multor bloggeri, o carte care să fie reprezentativă pentru mediul online şi care să poată arăta cine există cu adevărat în blogosfera românească!
În Condica Blogosferei se poate semna orice blogger dornic să arate lumii întregi că el există pe harta blogosferei şi astfel blogosfera există prin articolele lui.
Cartea cu titlul “Condica Blogosferei” va fi publicată în exemplar unic, o dată la fiecare 60 de zile, începând de azi 16 februarie 2012, iar cu fiecare ediţie nouă publicată se vor adăuga mesajele celor care din diferite motive vor afla mai târziu de existenţa Condicii! Practic, va fi una şi aceeaşi carte, care doar va creşte în volum, cu fiecare ediţie nouă. Pe 31 decembrie 2012, Condica Blogosferei va fi publicată în formatul final, care să cuprindă, sperăm noi, numele şi mesajele a cât mai multor bloggeri!
Orice blogger care doreşte, poate apărea în Condică! Pentru a face parte din acest proiect, trebuie să trimiteţi un mesaj la adresa de e-mail grupmwb@gmail.com, care să cuprindă:
  1. numele complet sau doar prenumele
  2. pseudonimul online, dacă există
  3. oraşul şi ţara
  4. titlul şi adresa blogului
  5. o scurtă descriere a blogului, precum şi un mesaj pentru toţi ceilalţi colegi de breaslă, dar şi pentru cititori!
Deşi Condica Blogosferei va fi doar în exemplar unic, oricine doreşte să aibă o copie o va putea avea, fiind nevoie doar de un mesaj la aceeaşi adresă menţionată mai sus (detaliile de primire urmând a fi discutate cu fiecare blogger în parte)! Condica Blogosferei va avea şi o ediţie în format video, pentru a arăta tuturor mesajele bloggerilor pentru lumea întreagă!
Începând de azi Condica Blogosferei este o carte a tuturor bloggerilor, mici sau mari, celebri sau mai puţin celebri, din orice nişă de activitate! Atenţie însă, vor fi acceptate doar bloguri, nu alte site-uri sau pagini de promovare ale blogurilor!

2 comentarii:

  1. Si ce se face cu profitul obtinut din vanzarea acelei carti ? Sau e de nivel de promo gratis ? Adica, as vreau si eu sa stiu cam cati bani pot sa primesc direct din acel eventual profit pt oferirea numelui meu pe aceasta condica...ca daca e vorba de primit bani pt scris pe blog + dat nume, chiar poate m-as simti motivat sa incerc sa devin si mai spiritual pe blogul meu si o sa fie chiar de nivel win-win ! Ca eu acum scriu doar asa in dorul lelii, nu pt ceva/cineva anume, dar cine stie, daca imi gasesc o motivatie mai aprinsa, poate e rost sa ma imbunatatesc si eu la comunicatul in scrisul in public ! NU glumesc, sunt chiar serios, show me the money ! Eu sar imediat daca e rost de un ban in plus (desi nu as dori sa generalizez asta in mod injust si superficial ca fiind posibil caracteristic doar pt cei ce se exprima in lb romana, e o caracteristica personala de-a mea.)

    Stiu ca ar fi trebuit sa adresez intrebarea asta direct MWB, nu sarmanului Abbilbal care n-are nici in clin nici in maneca cu CFO-ul acelei intreprinderi, dar efectiv mi-a fost lene sa dau click sa aflu cine e acel CFO ca sa-l intreb pe el/ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După cum am înţeles eu din prezentare pentru noi este doar din plăcere. Ce câştigă ei nu ştiu.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.