Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 16 martie 2012

Prietenul omului



Totul a plecat de aici, un filmuleţ despre prietenul omului. câinele preluat de aici: http://www.psi-words.com/2012/03/15/cum-ai-putut/#comments

Cu mulţi ani în urmă, copil fiind de vreo 7-8 ani, îmi petreceam timpul mai mult pe la bunici, care pe lângă alte animale şi păsări aveau şi un câine mare ciobănesc de culoare albă ce se numea Leu. Un câine de care îmi era puţin frică pentru că era prea mare, dar îmi plăcea să mă joc cu el.

Era o zi de vară după ce se terminase seceratul şi începuse treieratul. Pe atunci se mai treiera încă pe la casele oamenilor unde venea batoza când era chemată. În acea zi urma să vină batoza şi la moşu Lae, cum îi spuneam eu bunicului meu. O aşteptam cu nerăbdare pentru că îmi plăcea să asist la treierat şi deşi eram mic, eram pus să trag pleava din gura maşinii, operaţiune pe care o făceam cu multă plăcere.

La un moment dat, în timp ce aşteptam să se mai strângă pleavă, am sărit pe o grămadă de paie fără să ştiu că Leu era sub ele. Cum am sărit eu pe acele paie câinele s-a speriat şi m-a prins de mână. M-am speriat şi eu şi am strigat. Atunci câinele m-a lăsat şi a fugit de s-a ascuns, dar din acea zi nimeni lu l-a mai văzut pe Leu şi nici eu nu am mai avut alt câine.

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu cred. Cred mai degrabă că i-a părut rău de ceea ce făcuse.

      Ștergere
  2. El s-a ascuns , sub paie, de frica batozei...cand ai sarit pe paie, l-ai luat prin surprindere, si nu a putut sa-si dea seama ca esti tu. (instinct de aprare)...imi inchipui , saracutul , ce era in sufletul lui....probabil credea ca nu o sa mai aveti incredere in el, si de aceea a disparut....Eu am un pisic "prieten" ( diseara o sa postez foto cu el ) Zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. Ai intuit bine. Şi tu să ai o zi faină.

      Ștergere
  3. bietul câine! de-ar fi şi oamenii la fel, să îşi dea seama când greşesc şi să le pară sincer rău!

    RăspundețiȘtergere
  4. da..stiam povestea asta..dar o uitasem.e foarte frumoasa si trista. dovedeste inca odata ca nu stim a iubi...si ca ar trebui sa mai invatam..
    bietul tau catel...poate a fost alungat..

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.