Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

luni, 19 aprilie 2010

Duminică

O zi obişnuită de duminică, fără prea multe activităţi.
 De dimineaţă pe la ora zece şi jumătate am plecat la biserică. Ioanei i se făcu poftă de "slujbă bună" (împărtăşanie) şi moşu ei a dus-o să-i dea tata-popa slujba dorită. Pe la ora douăsprezece şi jumătate trecute fix am ajuns acasă. A mâncat şi s-a culcat în stilul obişnuit. Între jucăriile de pluş îngrămădite în pat.
 Moşu ei o păzea lucrând la calculator.
(fotografie făcută de Ioana)
Trăgând cu coada ochiului spre fereastră  am văzut un timp frumos, cum a fost de altfel toată ziua, şi nu m-am putut abţine să nu fotografiez ce se vede de la geam.
 După ce s-a trezit Puiu Mic, a cerut de la mami ei să-i dea "păcintă".
 Dar să nu credeţi cumva că a cerut acel kek pentru a-l mânca. O, nuuu. Nu face ea aşa ceva. A cerut "păcinta" pentru a linge zahărul de pe ea, după care i-a dat-o lu moşu s-o ajute la mâncat.
 Şi după ce treaba a fost gata, ne-am echipat şi la drum.
 La plimbare cu prietenii ei.
 După ce s-a înserat, ne-am îndreptat spre casă. Pe drum ne zâmbea semiluna.
 şi după o forte scurtă haltă la "parcul de distracţii"
 ne-am îndreptat spre casă pentru somnul de seară, unde era să adoarmă în timp ce-şi bea porţia de lăptic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.