Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 2 martie 2014

Etapa 2 SuperBlog

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2014 - ediția de primăvară


Deodorantul - prieten sau dușman?

Da, este o întrebare firească pentru că deodorantul poate fi un bun prieten, dar în aceeași măsură deodorantul este și un înverșunat dușman.

În cele ce urmează am să caut, atât cât pot eu, să justific ceastă afirmație.
Pentru a ajunge aici, mă voi întoarce în urmă cu mai multe decenii și mă voi opri undeva prin anii '60. Eram în ultimii ani de liceu și ca atare îmi plăcea să fiu cât de cât cochet, o cochetărie limitată de uniforma ce o purtam.
Deci, la ce se limita această cochetărie, în condițiile în care uniforma nu era prea arătoasă și nu știam ce erau acelea deodorante. Deci, ce puteam face?

Nimic altceva decât să am hainele curate. Nu neapărat noi, dar nici rupte și cârpite. Pe atunci mă mândream cu cele câteva fire de păr ce-mi creșteau pe sub nas și pe obraz și căutam să mă bărbieresc de câte ori vedeam un fir de păr rebel crescut acolo unde nu trebuia. Dar după bărbierit aveam nevoie și de ceva care să dovedească acest lucru. În afară de apa de ploaie strânsă de pe casă într-un butoi, spirtul sanitar ce se găsea pe piață și apa de colonie "TABAC", un produs destinat bărbaților, nu aveam nimic altceva ce să utilizez. Deci, mă foloseam din plin de aceste produse.

Odată, am încercat o "inovație". După ce m-am bărbierit, am amestecat niște spirt sanitar cu apă de colonie. Credeam că am realizat ceva bun ce mirosea bine. În ziua respectivă aveam educație fizică în primele ore din program. Nimic deosebit și-mi plăcea să fac sport. Toate bune până la un loc.

În timpul orei de educație fizică am transpirat intens și transpirația puse capac la ceea c făcusem înainte. S-au amestecat mirosurile și ieșise ceva oribil. Colegul de bancă chiar m-a întrebat: "ce dracu ai făcut de miroși așa?" A fost penibil și m-am lecuit de a mă mai folosi de acel amestec: spirt și apă de colonie. Preferam doar apa de ploaie.

Timpul a trecut și produsele cosmetice s-au diversificat. Au apărut și produse pentru bărbați, nu doar pentru femei. S-au diversificat deodorantele,   Farmec,produse antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan  deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural    deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive ori deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh tat aceste produse și distribuite de firma FARMEC
Dar de bază au rămas produsele destinate femeilor, la loc de cinste situându-se produsele Farmec: Gerovital H3 a ajutat generații de femei să-și pună în valoare frumusețea.
"Produsele antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan au fost concepute într-o formulare blândă, de tip emulsie, care respectă atât pielea delicată a axilelor, oferind o protecție de lungă durată împotriva mirosurilor neplăcute ale transpirației cât și materialele hainelor pe care nu lasă urme albe sau galbene".
Aceste produse sunt realizate prin folosirea sărurilor de aluminiu care asigură reglarea procesului de transpirație în zona axilară. Ele formează hidroxi-geluri ce blochează parțial canalele sudoripare.
Alt ingredient este Citrofolul. Acesta ete un ingredient organic, care inhibă descompunerea enzimatică a componentelor nemirositoare ale transpirației.
Cel de al treilea ingredient este Vitamina E, cu acțiune antioxidantă Ea împiedică procesele de autooxidare ale compușilor nesaturați ai transpirației.
Toate acestea sunt amestecate cu parfumurile proaspete, delicate și balsamice care dau senzația de prospețime naturală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.