Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 13 martie 2014

Etapa 7 SuperBlog

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2014 - ediția de primăvară
pe o temă propusă de

Tu cum te menții în formă?

Simplu: Merg pe jos și numai pe jos, indiferent dacă este cald sau ger, dacă este soare, dacă plouă sau ninge, dacă am de făcut un drum mai scurt sau mai lung. Fiind pnsionar, nu mă interesează durata deplasării.
Dar de folosit  lămâi, nu am folosit sub nicio formă din cauza unei lucrări dentare care determina strepezirea dinților.

Până în anul 1994 am ajuns să cântăresc 130 kg. În acel an am folosit niște produse nutriționiste ce apăruseră atunci pe piața românească și am scăzut în greutate la 90 kg. De atunci și până în prezent am mai pus pe mine 5 kg, în prezent având 95 kg la o înălțime de 1,86 m și 70 de ani. Consider că e bine, dacă țin cont de faptul că că nu am mai depășit greutatea de 95 kg din anul 1996. Și aceasta pentru că mi s-a modificat metabolismul.

Ce produse sunt utilizate acum, nu știu, pentru că nu mă mai interesează problema

 Cum pe vremea aceea nu am avut posibilitatea să fac fotografii digitale, nu pot să vă arăt cum eram atunci, iar cum arăt acum, fără să pot face respectiva comparație, nu este edificator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.