Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 27 martie 2014

Etapa 16 SuperBlog

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2014 - ediția de primăvară.

- Nu știu cine este autorul  -


Fii personajul propriei povesti! Scenariu cu parteneri

Încet, încet și cu răbdare am ajuns și aici. Să spun o poveste, cu două neveste ce le găsiți aici și aici
, premiante în anul ce trecu, dar și cu un moș breaz ce se-ncumetă și câștigă ediția precedentă de Super Blog.  Lor le adaug  Lynx ce să transmită în eter un mic mister cu ce se-ntâmplă azi aici să afle Toate Blogurile pentru a fi trase în chip la revista Photo Magazine de  'mnealui, ce s-a clasat pe locul I la concursul Super Blog din 2012. 'mnealui, moșul sfătos cu care mă-ntâlnii cândva la bere într-un burg  ardelean, el fiind capitalist get și mai buțin beget, aflat în drum spre alte meleaguri, drum ce-i trecu prin urbea mea.
Dar nu, mai bine zic pas și merg la pas spre etapa de toamnă că-i mai darnică cu noi, moșnegii ce 'muiem posmegii în apă și zicem că-i vin din pelin cu care nu-nchin că-i pe_lin  și curge  lin, poate prea lin, spre vremuri ca-n alte vremi.
Și pentru că nu știu cât îs 300 de ziceri, nu știu nici cât îs 600 că o hibă mă făcu să nu pot contoriza vorbele ce le scot din gură, nu de alta dar îs știrb și vorbele zboară de-a valma, dar nici pe cele ce le scriu că super "dășteptul" meu s-a prostit și face pe nebunul. Poate, poate că se poate, hiba "dășteptului" nefiind prea mare, ca la toamnă să pot și număra că doar vreme îi destulă să pot învăța și treaba asta. Deci, cum vă ziceam, colo mai devreme, PAS ! De data asta îi destul ! Să ne întâlnim sănătoși la tomnă !

Un comentariu:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.