Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 23 martie 2014

Etapa 13 Superblog 2014

Articol scris pentru concursul SuperBlog - ediția de primăvară

Alege o tabletă cool și ultra-portabilă!
Sponsorul probei este  Azerty

Nu doar că am auzit de tabletă dar am și văzut. Erau utilizate de adulți, dar mai ales de copii pentru a face fotografii cu ele, numai că de lucrat nu am lucrat cu o tabletă, deci fac parte din categoria celor care nu știu "cât de utilă este și care sunt funcțiile și limitările ei". Știu doar că tableta este de dimensiuni mici și poate fi purtată într-un buzunar al hainei sau al unei genți.

Comparația tabletei cu un laptop sau netbook nu-mi folosește la nimic, deoarece nu utilizez aceste scule. Sunt un utilizator fidel al diacriticelor și cel puțin pe laptop știu că nu pot fi instalate aceste semne specific românești. Deci pentru mine nu este o plăcere să navighez pe web din pat sau stând într-o altă poziție decât șezând la masa de lucru în fața tastaturii calculatorului, poziție în care petrec multe ore din zi și din noapte. Nu-mi vine greu să  lucrez în această poziție deoarece dactilografierea am început-o la o mașină mecanică și ca atare am antrenament.
Deci, pentru a-mi da seama de caracteristicile unei tablete am recurs la ajutorul site-ului Azerty
Am luat pentru documentare tableta Samsung Tab 3 Lite.

Am aflat că "este concepută pentru ultra-portabilitate, pentru a putea fi luată cu ușurință oriunde. Fiind mai subțire decât celelalte modele, cu o grosime de numai 9,7 mm, factorul său de formă compact are să ne facă plăcere. Când este ținută în mână dă senzația de confort ce se  completează cu greutatea extrem de mică. Ea este o tabletă frumoasă și compactă, cu autonomie mare a bateriei"
Ecranul are o rezoluție înaltă și oferă maximum de divertisment. Imagini mai luminoase şi texte clare, fără bara de stare care să obstrucționeze privirea, spațiu mai mare, mai încăpător pe ecran, pentru a spori plăcerea vizualizării.

Tableta Samsung Tab 3 Lite luată în discuție are un procesor Dual Core la 1,2 GHz, puternic şi rapid ce susține dispozitivul pentru a ne bucura de videoclipuri, de jocuri, de aplicații și de navigarea pe Web fără limite, pentru cea mai plăcută experiență multimedia pe tabletă.
vezi oferta pe Azerty

Camera principală este echipată cu funcții inteligente care  oferă posibilitatea creării celor mai reușite fotografii: peisaje cu priveliști deosebit de frumoase sau portrete perfecte. Fotografiile executate pot fi  trimise imediat cu ajutorul funcțiilor inteligente care simplifică transferul.
Alte caracteristici ar fi: Frecvența procesorului de 1200 MHz, diagonala de 7.0 inch, display tip TFT, rezoluție 1024 x 600 pixeli, densitate: 169 ppi, 16 milioane culori, memorie RAM standard de 1024 MB, memorie Flash de 8 GB, Camera foto de 2.0 MP, audio, video, comunicații Wireless de 802.11 b/g/n, GPS și altele.
Dimensiunea tabletei este de 193.4 x 116.4 x 9.7 mm și greutatea de cca 30 gr.
Deși nu utilizez o tabletă, plăcerea navigării pe internet este mare. Stau în fața calculatorului ore în șir fără să mă simt obosit. Urmăresc pagini de socializare și blogroluri, particip la diverse concursuri și comentez unele articole. Uneori distribui câte o fotografie din albumul personal și mai scriu căte ceva.

Din cele scrise până acum cred că cititorii acestui articol și-au dat seama că nu simt necesitatea înlocuirii calculatorului cu o tabletă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.