Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 13 noiembrie 2014

Iar epilare !



Articol scris pentru concursul
                                                     2014

Proba 19. Epilarea definitivă –
de la tendințe la practică

Tehnologia IPL - HPL
Iar epilare ! De atâta epilare mi s-au dus deja două rânduri de piele.

La început am epilat femei, apoi bărbaţi, pe urmă a venit şi rândul meu. La început prin metode clasice, cu ceară, un adevărat chin pentru cei (cele) care le utilizează, apoi prin metode moderne, cu epilatoare IPL de ultimă generaţie.

Mi-am epilat subbraţele, mi-am epilat pieptul apoi burta. Acum ce să mai epilez? Limba, cum spunea cineva pe Facebook? Şi pentru a demonstra cât de utilă este epilarea mai trebuie scrise şi aproape 400 de cuvinte. Cam mult !  Dar ce pot face? 

Hai să scriu ! Să bat apa-n piuă cum s-ar zice pentu că neapărat vreau să trec linia de sosire.

Aşadar Epilare ! Este utilă şi sănătosă, mai ales pentru că vara nu pute în jurul tău a tranpiraţie, chiar dacă faci duş de mai multe ori pe zi. Pentru doamne este utilă epilarea dacă au fire de păr vizibile la mustaţă sau barbă dar şi pentru a arăta mai cochete. Pentru domni, depinde de la caz la caz. În funcţie de preferinţele partenerelor.

Cel mai mic epilator HPL este Epilatorul Silk'n Glide  

Un epilator cu lumină intens pulsată, epilator ce se poate folosi acasă într-o perioadă de timp mai îndelungată. Este mic şi cochet. O jucărie pentru oameni mari.


Avantajele epilării cu IPL sunt multiple. În primul rând epilarea nu este dureroaă. Apoi impulsurile de lumină acţioneză asupra firului de păr chiar de la rădăcină, împiedicând creşterea lui pe o perioadă mai mare de timp. 

Un dezavntj ar fi că IPL nu acţionează eficient asupra firelor de păr deschise la culoare (păr blond sau alb).

Datorită sistemului de protecţie epilatoarele cu IPL nu produc arsuri şi nici iritarea pielii acolo unde acţionează, ele recunosc pielea bronzată sau închisă la culoare şi o protejază. În momentul când sunt puse în funcţiune epilatoarele cu IPL produc o încălzire a zonei de acţiune şi dau o uşoară senzţie de mâncărime. Asta din cauza luminii pulsative ce pătrunde prin epidermă în „căutarea” rădăcinii firului de păr. După epilare nu sunt necesare tramente suplimentare, dar nu se recomandă expunerea imediată la soare.

Pentru ca epilatoarele IPL să fie eficiente trebuie respectate cu stricteţe instrucţiunile de utilizare ce le însoţesc.

2 comentarii:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.