Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 5 noiembrie 2014

Miercuri... 177

”PRINȚ ȘI CERȘETOR”






Startul maratonului MFC s-a dat de către CARMEN AICI

44 de comentarii:

  1. print si printesa, tare sunt dragalasi, sa creasca frumosi si sanatosi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru corecție, dar prin felul cum stau hainele pe Daniel...

      Ștergere
  2. wow... unde l-ati întâlnit pe Mark Twain?!
    Spune-i lui Danut ca i-am vazut limba! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bătrânul Mark a ”venit” să-mi viziteze burgul, iar Daniel este încântat de pozna ce mi-a făcut-o când l-am fotografiat.

      Ștergere
    2. Mi se pare normal, şi eu aş fi fost încântată! :)
      Seară frumoasă!

      Ștergere
  3. Print si printesa zic si eu.
    Salutari la nepotei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plimbându-mă cu ei prin oraș n-am observat că lui Daniel i s-au dezlegat șireturile la ghetuțe, iar el a lut niște poziții cu limba scoasă de tot hazul.

      Ștergere
  4. Ai doi nepoti de care trebuie sa fi mandru.Cel mic are acelasi talent la a scoate limba la poze ca a mea.Cu greu o lamuresc sa-i fac o fotografie,dar sa fie ei sanatosi ca ne multumim si asa.O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru urare.
      La mine este mare minune că nu s-a strâmbat și Ioana pentru că de regulă când declanșez ea se strâmbă.

      Ștergere
  5. Un prinț și o prințesă,să vă trăiască amândoi!
    Zi minunată vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Faini copii! Adorabil prințul cu limba scoasă! :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Yes, they spent much fun posing, beautiful sculptures!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doi nepoței drăguți, să vă trăiască !

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumosi printisorii dumneavoastra! Ma bucur ca ati avut asa o vizita impotanta in burg !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mă bucur că-ți plac prințul și prințesa mea.

      Ștergere
  10. V-ati bucurat de soare pe acolo. Frumos! Nepoteii sunt frumosi foc!

    RăspundețiȘtergere
  11. La noi a fost o zi plăcută de toamnă.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa va traiasca nepoteii! Ce zi frumoasa de toamna!

    RăspundețiȘtergere
  13. sa creasca sanatosi nepoteii si sa va bucure multi ani....
    o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase personajele statice, am şi eu poză cu ele. Dar copiii le eclipsează mult, sunt dulci foc!

    RăspundețiȘtergere
  15. In lumea copilariei povestile pot fi mereu schimbate si infrumusetate :) O zi superba ati avut in comparatie cu ceata din Bucuresti. Ma rog, pe noi aici ne mai baga in ceata si vremurile :) O seara linistita cu povesti frumoase va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cu nepoteii la plimbare! Toate cele bune si o toamna insorita!

    RăspundețiȘtergere
  17. Faine fotografii! Cred ca micutii s-au amuzat tare mult pe langa acele statui. Mai ales daca stiu si povestea.
    Numai bine, Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nepoțeilor mei le place să se plimbe pe colo vara printre jeturile de apă de la arteziană și iarna la patinoar.

      Ștergere
  18. faine pozele, iar restul (sireturile, limba) sunt detalii

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce haiosi sunt!Si le-ai citit cartea?

    RăspundețiȘtergere
  20. Încă nu, dar Ioana şi-o citeşte singură când îi vine rândul.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.