Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 16 noiembrie 2014

ziua alegerilor


Da, este ziua alegerilor !

Târziu în noapte sau dimineaţa devreme m-am trezit. E duminică.  Nu mai pot dormi !

Am luat loc în faţa calculatorului, mi-am făcut o cafea şi mi-am amintit că astăzi merg să votez. Voi vota cu Ponta, deşi PSD a fost darnic cu Băsescu cu toate că acesta nu merita, dar nu contează ! Nu din cauza asta nu pot dormi. Pentru treaba asta voi taxa PSD-ul în 2016 la alegerile parlamentare.

Aflându-mă la ora pe care o vedeţi înregistrată în subsolul paginii nu mai am ce face altceva decât să vorbesc de unul singur. Adică să scriu şi scriu pentru că tastele calculatorului nu fac gălăgie şi ca atare nu-i deranjez pe cei care au somn şi dorm la ora asta.

Oare cum va fi la vot? Vreme bună ori vreme rea? Pentru mine va fi vreme bună ! După ziua de astăzi Băsescu începe să-şi strângă catrafusele de la Cotroceni. Pentru el va fi vreme rea pentru că nu ştie ce-l şteaptă în viitor. Eu mă bucur, el plânge la un pahar de tărie în faţa căruia stă şi meditează. Nu-i plâg de milă. Nu am pentru ce. Rămâne cu moşie, rămâne cu case, rămâne cu milioane de euro „la saltea”. Nici el nu ne plânge de milă ! Puţin îl interesează pe el dacă noi avem sau nu ce mănca şi ce îmbrăca, dacă avem după ce bea apă ori bem apă pentru a uita de foame.  Lui să-i meargă bine !  Doar pentru asta a spus „să trăiţi bine” atunci când a fost ales preşedinte,  că doar el era sigur că nu va duce lipsă de nimic. Ştia ce ştia, ştia cu cine s-a înhăitat.

Noi am trăit cum am putut. Dar am trăit bine pentru că am ajuns ziua de astăzi când Băsescu îşi face şi îşi ia în curând catrafusele de la Cotroceni. Mai are de hăhăit o lună şi câteva zile în scaunul prezidenţial unde numai el ştie cum a ajuns. Dar ce mai contează ! Mai este doar o lună şi căteva zile până-şi ia zborul. Zbor de cucuvea.

Mai avem doar câteva ore până când ne vom pregăti de MAREA FINALĂ ! Este o finală pe care o aştept de multă vreme. Este o finală pe care o doresc mai tare decât am dorit căderea lui Ceauşescu.

Nu am avut nimic nici cu unul, nici cu celălalt. Nu i-am cunoscut direct nici pe unul, nici pe celălalt şi ca atare nu am dat mâna nici cu unul, nici cu celălalt, deşi cu Băsescu aş fi avut ocazia, dar am evitat întâlnirea.  În viaţă sunt oameni cu care nu doreşti să te întâlneşti chiar dacă aparent nu au vut nimic cu tine în mod direct şi pentru a nu fi obligat să-i saluţi cel mai bun lucru este să-i ocoleşti.

Să ocoleşti un om ca pe un obstacol este înjositor pentru acel om ocolit. Dar oare se mai poate numi om?  Nu cumva  este doar un obiect ce-ţi încurcă mersul înainte?  Şi Băsescu ne-a încurcat mersul îninte de multe ori.  A făcut-o pur şi simplu hăhăind de plăcere.  O plăcere haină, o plăcere duşmănoasă, o plăcere de dragul plăcerii de a face rău şi a nu face bine.  A dat în copii, a dat în oameni maturi,  a dat în bătrâni, a dat în stânga, a dat în dreapta a dat în cine a vrut el doar pentru a demonstra că lui nu are cine ce-i face şi că face doar ce vrea el.

Acum gata ! I-a venit şi lui rândul.  Nu va da nimeni în el cu pumnul sau palma dar va fi huiduit şi fluierat la plecare chiar dacă va pleaca în miez de noapte ca o cucuvea.

2 comentarii:

  1. Traian Basescu s-a obisnuit cu huiduielile; se pare ca nu-i pasă ....
    Oricum, e momentul sa ne concentram sa-i supravietuim pentru a discuta primul mandat al lui Iohannis...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Băsescu şi-a căptuşit obrazul cu piele de porc. Cu directivele ce le dă Johannis se pare că a luat-o pe urmele lui Băsescu.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.