Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 26 noiembrie 2014

Miercuri ... 180


Pauza meciului de baschet 
CSU Alba Iulia - CEZ Basketball Nymburk (Cehia)

Scorul a fost 89 - 51

Startul maratonului MFC s-a dat de CARMEN AICI

26 de comentarii:

  1. Te salut Liviu! Faina poza. Imi place idea de "pauza"
    Toate bune iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toata lumea se odihneste, inclusiv mingea! :-)
    Numai bine, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este buna si pauza! :) Cine a castigat?
    O seara linistita, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-am remarcat lipsa si m-am gândit ca esti prins într-o activitate importanta, altfel nu ai fi întârziat la întâlnirea noastra de miercuri :) Ma bucur ca pâna la urma ai ajuns sa te înscrii. Cauza deci a fost un meci de baschet. Ma bucur ca prezinti aceasta imagine, ai putea poate, daca te rugam, sa ne destainui daca echipa ta preferata a câstigat ;)
    Noapte buna! Happy day, every day! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cauza grabei am uitat să trec scorul, dar am revenit.
      A câştigat CSU cu scorul de 88 la 51.

      Ștergere
  5. Era pouza, probabil :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări pentru poză și pentru meci! Ziua ce vine să-ți aducă numai bucurii! ☺

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasă ideea cu mingea "la odihnă", după o repriză gălăgioasă.
    O zi frumoasă, Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. E bine ca au castigat ai nostri. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost un meci frumos la discreţia fetelor de la CSU.

      Ștergere
  9. Bună Liviu!
    Frumoasă poza!
    O zi reușită îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. O minge linistita! :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sper ca a fost scorul dorit de tine.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut ca fetele din Alba să câştige, dar nu mi-am pus problema scorului.

      Ștergere
  12. Probabil un scor bun, iar mingea se relaxeaza la o pauza binemeritata... O zi buna, asemenea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost un rezultat bun şi la pauză. Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.