Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 23 noiembrie 2014

SuperBlog



Articol scris pentru concursul
                                                      2014

Proba 24. Votați SuperBlog!

                                                    SuperBblog - VOTAT -
Nu vreau să stau în umbra niciunui candidat, indiferent cum s-o numi el !
Nu vreau să stau nici în faţa lui, dar nici alături de el ! Cu alte cuvinte 

NU VREAU SĂ CONSILIEZ PE NIMENI !

La Mine plouă ! şi nu am chef să ies pe ploaie la lipit afişe şi dat spectacole ! Dacă n-ar ploua aş găsi alte motive să nu fac ceea ce nu-mi place, asta aşa, pentru a nu-i supăra pe cei care mă solicită.


Promovarea SuperBlog este o altă poveste ! Acum încheiem un SUPERBLOG pentru a deschide altul la primăvară. UN SuperBlog Spring 2015 ! Sunt hotărât să particip şi la acela pentru a-l regăsi pe “pretenul” meu ‘Mnealui, blogger partener,  să bem o bere virtuală împreună. Nu de alta dar îi este urât să stea simgur cu halba în faţă, iar eu de acum sunt om cu vechime pe lista SuperBlog.

Pentru echipa SuperBlog ofer un trandafir cules din “Bălgradul de azi” în luna noimbrie.



SĂ NE REÎNTÂLNIM SĂNĂTOŞI ŞI VOIOŞI !

Cuvinte-cheie utilizate: SuperBlog,  blogger partener.

2 comentarii:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.