Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 19 noiembrie 2014

Miercuri... 179

Florile toamnei

Trandafiri înfloriţi în noiembrie
 
 


 












Startul mratonului MFC a fost dat de CARMEN  AICI

40 de comentarii:

  1. Sunt frumosi trandafirii infloriti chiar si in noiembrie ! :)
    Floarea ta din fereastra are o "aura "foarte interesanta ! :)
    In concluzie: este o toamna frumoasa in burgul tau !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. ultimii curajosi :)
    o noapte frumoasa iti doresc, Liviu! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. I like the atmosphere of autumn in your photos! Have a good night!

    RăspundețiȘtergere
  4. Zilele astea am vazut si eu multe flori,dar trandfirii tai sunt tare frumosi si vigurosi.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au rămas netăiaţi şi ei au înflorit din nou. Ar fi păcat să îngheţe la iarnă.

      Ștergere
  5. Frumoși trandafiri de toamnă, dar și frunzele îngălbenite au farmecul lor.

    Happy WW, Liviu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi plac fotografiile mele şi de data asta.
      Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  6. Mereu mi-a fost drag de ei, cum înfloresc până vine iarna. Anii trecuţi mai aveau flori chiar şi la început de decembrie. O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost o toamna foarte frumoasa in Romania, multe flori au inflorit pana foarte tarziu!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragutii de ei, ce rezistenti sunt.Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Liviu!
    Superbi trandafirii tăi,îi prinde iarna înfloriți!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place mult perspectiva din fereastra
    zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt frumosi, pacat ca o sa vina gerul zilele astea.

    RăspundețiȘtergere
  12. se pare ca e o toamna superba!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. ce surpriza frumoasa ti-au facut trandafirii! Mai atârna câteva frunze pe crengile copacilor apoi se va lasa tacerea... Doamna alba va împodobi în curând totul.
    Un sfârsit minunat de toamna iti doresc! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu în ce măsură "doamna albă" va înveli şi urbea mea în mantia ei.
      Ioana şi Daniel o aşteaptă !

      Ștergere
  14. Sunt frumosi si rezistenti! Imi place fereastra cu floare! Faina fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumoşi sunt! Am avut şi liliac înflorit acum două săptămâni. E de bine, spun bătrânii ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să dea Dumnezeu să vină şi binele peste România.

      Ștergere
  16. Toamna dulce ca un borcan cu miere...a fost o comparatie pe care mi-au gasit-o copiii.Asa e si toamna ta.

    RăspundețiȘtergere
  17. Indata vom ramane fara trandafiri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îndată va fi şi decembrie cu noi, iar locul trandafirilor va fi luat de florile gerului.

      Ștergere
  18. Ultimele frumuseţi ale toamnei... Să le mai admirăm acum, căci până la primăvară.... le vom duce dorul şi ne vom mulţumi doar cu florile din ghivece, de la fereastră...
    Numai bine, Abbilbal! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Trandafirii sunt superbi! Si atat de rezistenti! O zi frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Anul acesta toamna a fost blândă, excelentă pentru flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi anul acesta şi anii trecuţi toamnele au fost frumoase.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.