Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 17 iunie 2010

Vine vremea

 
"oamenii sa devina mai apropiati. Eu zic ca atunci cand vom fi mai apropiati, 
atunci se va apropia si sfarsitul crizei"

Cine de cine să se apropie? Oare pot eu, care am un venit de 800 lei/lună măcar să visez că mă voi putea apropia de unul ce primeşte minimum 8000 lei/lună, ori EURO, că doar el nici într-un caz nu se va apropia de mine. Mai pot eu spera că mâie mai am bani să cumpăr o bucată de pâine pentru a avea ce mânca până poimâine, când primesc banii, acum când preţurile uită să se mai oprească din creştere?

De când eram pe băncile şcolii primare mi se vorbea de generaţia de sacrificiu care era generaţia părinţilor şi bunicilor mei. Îmi amintesc de perioada anilor 1950-1960 pe care o ştiu bine şi ştiu prin ce a trecut mama pentru a creşte singură doi copii. Dar după? Eu acum nu mai trec prin ce a trecut ea. Eu trec prin altele. Societatea e evoluat. A venit şi acel decembrie 1989 când se striga: jos cu ei să aducem altceva mai bun! Şi s-a adus. Ce? Gunoaiele occidentului. Nu mai sunt bune produsele noastre, trebuie să le aducem pe ale lor. Noi nu mai ştim lucra, învăţăm de la ei. Noi nu mai avem unde lucra. Mergem la ei. Că doar asta s-a vrut. Noi să nu mai avem nimic pentru a primi totul de la ei. Ei sunt darnici cu noi. Ne dau tot ce nu consumă ei, ne dau sfaturi şi nici alea bune. Dar. nu-i nicio problemă. Vine ea şi vremea. Vine vremea când românul sătul de atâta minciună va face ceea ce ştie că trebuie făcut. Sângele de român încă nu s-a trnsformat în alcool, graiul de român încă nu s-a stâlcit iar românii români nu sunt aşa de neisprăviţi cum se vorbeşte prin străini. Vine vremea şi o aştept. Aşa cum moşu meu îi aştepta pe americani, aşa aştept şi eu românul ce va fi să vină. Românii trebuziau să se convingă ce ne dau străinii fie ei nemţi, ruşi ori americani. Şi sau convins. De acum trebuie să-şi ia singuri ce li se cuvine şi pentru asta vine vremea. Eu sper, aşa cum şi moşul meu spera.

Un comentariu:

  1. Bună dimineaţa, Liviu!
    Adevărat vorbeşti! Poţi deveni fericit doar dacă singur doreşti şi faci totul ca să fie aşa!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.