Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 19 mai 2012

După ploaie








Întreaga colecţie Life in Pictures o găsiţi aici: http://costin-comba.blogspot.com/

30 de comentarii:

  1. Frumosi trandafirii ! Un weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru stânjenei a fost prea mult.
    trandafirii, superbi, întradevăr.
    şi filozofia: ca şi în viaţă, pe unii îi culcă la pământ, pe alţii, mai puternici, numai ce-i înviorează niţel :)

    wwweend(!) fain!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Trandafirii da, stânjeneii nu şi au trecut în amintire.

      Ștergere
  4. Chiar ma gandeam ca dupa ploaie de obicei aerul miroase a proaspat si chiar mirosurile posibil mai grele, ca de trandafiri, par a fi mai spalate, mai tolerabile oarecum. Uite ca in Norvegia, in orasul unde locuiesc eu cel putin, aerul efectiv NU miroase a NIMIC, nici dupa ploaie, nici inainte de ploaie ! Am simtit doar de 2 ori in anul trecut vreun miros in aer si a durat efectiv cateva secunde si a disparut fara urma, adus de cine stie ce pala de vant, o data de plumerii, (care stiu ca vine pe la sfarsitul lui februarie, ca a venit si anul trecut, si l-am recunoscut, adus de un vant de suprafata care insoteste Gulf Stream-ul tocmai din Marea Caraibelor !), si o data de peste, mergand chiar pe langa cheiul cu peste, pe langa care trec chiar aproape zilnic, si care, desi mi s-a confirmat atat de pescari cat si de pescarusi ca ARE peste, TOT nu miroase niciodata a nimic, decat atunci, o singura data, efectiv vreo 4 secunde !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant. Respiri aer fără miresme. Să ai o noapte liniştită.

      Ștergere
  5. Incep trandafirii si la mine în gradina. O sa fie o nebunie anul asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr va fi foarte frumos. Să ai o noapte liniştită.

      Ștergere
  6. Să nu uităm nicicînd, să iubim trandafirii! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. S-au racorit micutii trandafiri. Sunt superbi! O duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A durat cam mult răceala, dar ei au rămas frumoşi.

      Ștergere
  8. Frumoși trandafirii!
    Primul este al meu!
    Duminică frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  9. E vremea lor!!Ce frumos arata dupa ploaie!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, este o plăcere să-i priveşti şi să-i fotografiezi.

      Ștergere
  10. sunt atat de frumosi asa inrourati de ploaie...sunt tare frumosi...

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumosi trandafirii:x
    O seara cat mai placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foooarte frumosi trandafirii, stiu ca ai avut "materie prima" :P

    O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb bobocul roz!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  14. Tare frumoși sunt trandafirii !
    Frumoase fotografii !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Este ca e absolut minunata natura dupa ploaie? Trandafirii rosii si bobocul roz sunt exceptional de frumosi.
    Si cel orange imi place foarte mult si imi trezeste nostalgia dupa un trandafir aproximativ de aceeasi culoare pe care l-am avut dar s-a uscat.
    Imi cer scuze pentru vizita atat de intarziata. am avut niste zile aglomerate.
    O zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.