Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 9 mai 2012

Miercuri... 53

42 de comentarii:

  1. Sst...! Natura canta si se trezeste la viata.
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. :( va trebui să revin că nu văd nimic !!!
    O noapte liniștită îți doresc,abbilbal !

    RăspundețiȘtergere
  3. Secvenţă de noapte frumoasă, cu sunetele de noapte. Salutări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunete de noapte şi cântec de privighetoare. Dacă nu auzi privighetoarea măreşte volumul sonorului.

      Ștergere
  4. Ai avut dreptate !
    Mulțam! Super cântare trage privighetoarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ai auzit privighetoarea. Eu o aud în fiecare noapte.

      Ștergere
  5. Ehei, de când n-am mai auzit o privighetoare cântând... Mii de mulțumiri, a fost foarte frumos !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag şi mă bucur că am reuşit să redau câteva secvenţe din trilul privighetorii.

      Ștergere
  6. Liniștea plăcută a nopții...:)
    Vă doresc o zi cu mult senin și frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, liniştea plăcută a nopţii a fost spartă de cântecul privighetorii şi de motorul unei maşini.
      MNulţumesc pentru vizită.

      Ștergere
  7. Concert nocturn.
    In conditiile astea,cred ca adormi cu inima mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place mult cântecul privighetorii în liniştea nopţii.
      Mulţumesc pentru vizită.

      Ștergere
  8. Cu tot regretul, n-am auzit nimic. O fi difuzorul meu de vină? Posibil! O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dă volumul la maximum şi se aude. Doar dacă e defectă placa de sunet sunt probleme. Să ai o zi liniştită.

      Ștergere
  9. Minunat concert ne-ai oferit! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag. Mă bucur că ţi-a plăcut.
      Să ai o zi liniştită.

      Ștergere
  10. Foarte frumos! Trebuia (eu) sa fi deschis calculatorul inainte de aparitia zorilor, ar fi mers de minune. E o senzatie unica! Un gras suav in linistea noptii; era cat pe ce motorul acela sa strice totul. Felicitari! Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Clipe rare, surprinse la momentul potrivit! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos si linistitor.
    Eu aveam un canar mai de mult, asa de bine dormeam dimineata cand incepea el sa cante ... o pasare cantatoare e cel mai linistitor si frumos lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut o colivie cu canari, dar cân a apărut Cornelia am renunţat la ei din cauza fogişorilor de pene ce-i lăsau în aer.

      Ștergere
  13. Frumos ... lumina de seara si concert de primavara. Merci Liviu !

    RăspundețiȘtergere
  14. Fascinant! Superb filmuletul!
    Seara placuta Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  15. pâna la minutul 2 am avut rabdare si ... nu am înteles de ce nu vad nimic! apoi, am citit comentariile si explicatiile :)) Impresionant momentul imortalizat! Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru că ai avut răbdare şi inspiraţia de a citi comentariile. Să ai o zi liniştită.

      Ștergere
  16. Buna seara!
    Se pare ca niciodata nu am auzit o privighetoare cantand...Deci acest micut concert este o premiera pentru mine.
    Multumesc :)
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag am oferit acest "concert de noapte" şi mă bucur că ţi-a plăcut premiera.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.