Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

luni, 14 mai 2012

Întâlnirea lui IO cu EU



BLOG POWER 22

Bianca ne propune tema:
Cuvinte cu mine. Ce mi-aşi adresa dacă m-aşi întâlni cu sufletul meu? Pentru ce m-aşi certa? Pentru ce m-aşi lăuda? Mi-aşi ierta greşelile?

Întâlnirea lui IO cu EU

O noapte liniştită şi caldă de florar.
Mă plimb agale prin burgul adormit. Merg tăcut privind pământul. O umbră vine spre mine.
-         Salut !
-         Noa serbus mă dragă.
-         Ce surpriză. Nu te-am văzut demult. Ce mai faci?
-         Bine. Mulţam de întrebare.
-         Pe unde ai fost de nu te-am mai văzut?
-         Pe niciunde. M-am plimbat cu pruncii prin burg.
-         Cum de nu te-am văzut?
-         Nu ştiu. Am umblat în contratimp.
-         Tot ce se poate. Când EU o luam spre dreapta, tu mergeai spre stânga.
-         IO am fost şi am rămas stângist. Aşa că nu-i de mirare.
-         Îţi mai aminteşti ce stângaci erai când...
-         Hai las-o. Schimbă foia.
-         De ce? Te deranjează?
-         Nu, dar nu-mi place acest dialog.
-         Cu alte cuvinte nu-ţi place să discuţi cu mine.
-         Aşa este. Prefer să tac.
-         Atunci vorbesc EU şi tu asculţi.
-         Prefer să taci şi tu iar IO să ascult liniştea nopţii.
-         Da, aşa-i. Văd că ai rămas un taciturn. Cum te înţelegi cu pruncii?
-         Bine. Când sunt cu ei le cânt şi le spun poveşti tot timpul pentru a nu se plictisi.
-         Interesant. Tu şi cântatul.
-         Lor le place şi asta contează.
-         Ce cântece ştii?
-         Niciunul. Improvizez.
-         Ce poveşti le spui?
-         Tot ce-mi trece prin cap.
-         Vreau să-ţi reproşez că...
-         Hai, las-o baltă. Nu ai spor să te sfădeşti cu mine, iar IO nu regret nimic din tot ce am făcut pentru că toate au fost lucruri ce a trebuit să le fac aşa cum au fost făcute şi nu altfel.
-         Eşti fatalist?
-         Nu, dar asta-i părerea mea. Alţii au alte păreri pentru că fiecare este liber să creadă ce vrea şi cum vrea.
-         Ştiu, aş vrea să-ţi spun că...
-         Lasă pentru tine sfaturile. IO-s bătrân şi nu ţin minte ce-mi spui. Fac doar ce gândesc pentru moment căci, aşa cum spuneam, aia trebuie făcut.
-         Bag sama că EU nu am ce discuta cu tine.
-         IO bag sama că am vorbit chiar prea mult. Serbus !
-         Voiam să te mai întreb dacă...
-         Lasă întrebarea pentru altădată când o fi să mai fie. Umblă sănătos.
- vezi şi fotografiile din Bălgradul văzut noaptea -



8 comentarii:

  1. buna dimineata...
    daca e nevoie mergeti la curs, e aici unul care sta de vorba singur de ceva timp...

    e, aici ne deosebim: niciodata nu m-am certat cu mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai vechime în acest dialog.
      Nici IO nu s-a certat cu EU. Doar se contrazic şi nu se cam bagă în seamă.

      Ștergere
  2. eu sunt si mai dur de atat cu mine ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a plăcut. Aşa e, IO şi EU nici nu se ceartă, nici nu se bagă în seamă pentru că se cunosc aşa de bine. Se contrazic? Aş zice că de fapt constată şi s-au resemnat... ştiu nu mai pot fi schimbaţi în esenţă. Pâna la urmă sunt unul şi acelaşi despărţit în două la vreo dilemă adusă în cale de întâmplările vieţii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru constatare şi pentru că ţi-a plăcut. Să ai o seară liniştită şi faină.

      Ștergere
  4. Buna seara, Liviu!
    Iti recunosc aceeasi intelepciune si seninatate pe care o admir. Dialogul fluid si simplu m-a acaparat.
    O seara buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu îţi răspund la salut cu: noa serbus tu dragă.
    Mulţumesc pentru aprecieri şi mă bucur că-ţi place stilul meu. Să ai o seară liniştită.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.