Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 23 mai 2012

Miercuri... 55


Mai multe vedeţi aici: http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/ unde gazdă este doamna Carmen.

43 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a plăcut. Să ai o zi liniştită şi o seară frumoasă.

      Ștergere
  2. Foarte frumos, Liviu.
    Multumesc.
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru urare şi mă bucur că ţi-a plăcut filmuleţul.

      Ștergere
  3. Admiram trandafiri si nu numai ! :))
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru urare şi-mi pare bine că-ţi plac trandafirii şi luna văzută din Bălgrad.

      Ștergere
  4. Frumoase imagni ! O zi buna ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Un film frumos, cu flori frumoase, îngheţată delicioasă. Salutări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru aprecieri. Să ai o seară liniştită.

      Ștergere
  6. Frumoase fotografiile și frumoasă aria toreadorului !
    Mulțumesc abbilbal !

    RăspundețiȘtergere
  7. Linistitor si placut.. perfecte pentru aceasta seara! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. O frumoasă și fericită zi de mai! Minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Seara frumoasa, chiar daca azi nu-i luna plina !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce minunat!! Mi-a placut foarte mult si muzica si pozele nici nu mai spun:D
    O seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulțumesc pentru frumoasa plimbare ce mi-ați oferit-o!
    O seară de poveste! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te-ai plimbat cu plăcere prin Bălgrad.Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  12. Faine flori, dar cea mai frumoasa floare este Ioana! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt foarte frumos imbinate imaginile:x
    O seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos, Liviu.
    Multumesc.
    O seara cu cer senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a plăcut. Mulţumesc şi eu pentru apreciere şi urare.

      Ștergere
  15. muzica vesela, soare culori
    totul frumos
    o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este o plăcere să ne oprim în parc pentru a mânca o îngheţată atunci când venim de la grădiniţă.

      Ștergere
  16. Esti un artist cu multa rabdare!
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei artist ! Sunt un pensionar care are timp liber la dipoziţie.
      Mulţumesc pentru urare. Să ai o zi faină.

      Ștergere
  17. Tare frumoase imagini! Şi atât de frumos adunate cu migală, într-o prezentare pe cinste.
    O noapte liniştită, Abbilbal!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţam pentru apreciere. Dar să-ţi spun un secret. Adunarea imaginilor o fac instantaneu în momentul fotografierii după care nu şterg nimic din ce am fotografiat. Uneori se întâmplă să trec de mai multe ori pe lângă ceva şi să nu bag în seamă ce este acolo, după care urmează o zi în care fac fotografia.

      Ștergere
  18. Ai dreptate! Dar totusi, zic ca amandoi le-am pus un gand bun, nu unul rau, trandafirilor :)
    Frumoasa postare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut filmul cu mult drag pentru a vă arăta câte ceva din parcul ce a mai rămas în Cetatea Bălgradului.
      Să ai o zi faină şi liniştită Elly.

      Ștergere
  19. Este un mulţumesc apărut de pe undeva când am avut oscilaţii de poziţionare. Profit de acest mulţumesc pe care nu-l şterg, ci îl adresez tuturor celor care treceţi prin "Bălgradul de azi".

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.