Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 17 mai 2012

Liliacul ieri şi azi




8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. A ofilit insa in locul lui vor creste alte doua flori,deci zambeste.
      In gradina floarea e cea care creste.

      Ștergere
  2. Iar a venit praful din Sahara?
    Chiar asa, de la o zi la alta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ploaie si apoi caldura? :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat,îmi place tare liliacul și aici la mine nu crește ! Trebuie să mă mulțumesc cu fotografiile tale !
    Mulțam fain Liviu B.1

    RăspundețiȘtergere
  5. Flori frumoase, cu culori de primăvară delicioase, rafinat. Salutări.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si pe aici "s-a trecut" repede...nu am avut timp sa-l admir ! :((

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara ! De aprox.3 saptamani , aproape in fiecare zi vin la Alba Iulia.....ieri , am vazut si trandafirii din Cetate cat sunt de infloriti si de frumosi....acum ,are alta fatza Cetatea...oricum ar fi eu sun fan , Alba si Cugir . Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.