Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 2 mai 2012

Miercuri... 52

36 de comentarii:

  1. ce frumos se aude ciripitul pasarilor si ce calm bat clopotele...
    mi-a facut placere sa fiu acolo pentru un minut...

    RăspundețiȘtergere
  2. E o primavara frumoasa acum:)
    Salutari cu bine, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fot mai degrabă zile de vară în care m-a prăjit bine soarele.

      Ștergere
  3. o clipa de liniste...
    Momentele frumoase, imortalizate, sunt metode de a ne întoarce în timp. Minunat clip!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o dimineaţă în drum spre grădiniţă. Mulţumesc pentru apreciere. Să ai o zi bună.

      Ștergere
  4. Ce poate fi mai minunat? Ciripit, primavara si pace sufleteasca !!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost un concurs între clopotele catedralei şi trilul privighetorii.

      Ștergere
  5. mi-a placut clipul! ciripitul pasarelelor....de vis :). noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că am adus pe blog o clipă de linişte. Să ai o zi liniştită.

      Ștergere
  6. Parc,concert !
    E ca Central parc din New York !
    Frumos ți-a cântat !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. binefăcătoare terapie în natură!
    mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Concert frumos de ciripituri! Mulțumesc!
    O zi superbă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multă plăcere. Mă bucur că ţi-a plăcut. Să ai o zi faină.

      Ștergere
  9. Foarte frumos filmuleț, am trait o clipă într-o atmosferă liniștită și la aer curat, mulțumiri !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru apreciere. Mă bucur că te-ai relaxat.

      Ștergere
  10. Aici nu aud,deci nu stiu ce sa zic.Dar presupun ca e frumos.
    Sa ai o saptamina frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că nu se aude la tine. Încearcă să măreşti volumul sonorului şi de la butonul videoclipului.

      Ștergere
  11. ciripeli de primavara, linistitor si tonic, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos :) Ma bucur mult ca vremea buna si caldura ne inconjoara din toate partile, a fost si iarna destula nu gluma :)..

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună Liviu!
    Frumos,mi-a plăcut!
    Și eu dimineața sunt trezită din somn de ciripitul păsărelelor!
    Zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase sunt diminetile de primavara! Multumesc pentru filmuletul reconfortant! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce dimineata frumoasa!! Mi-a placut foarte mult, multumesc!!

    rux

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumos, foarte frumos! Uneori e de ajuns să asculți cântecele lor ca să te simți mai bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Placute momente!
    Ciripituri pe fond de sunete de clopote...sper sa nu mi se fi parut.... Oricum, la inceputul clipului, efectul e deosebit.
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  18. Îmi place cântarea de păsări deasupra selos zgomotul oraşului. Salutări.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce mult îmi place ciripitul păsărelelor şi clopotele care se aud în fundal.
    O seară frumoasă, Abbilbal!

    RăspundețiȘtergere
  20. La cat mai multe astfel de articole. Bravo!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.