Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 10 martie 2010

Speranţa moare ultima

Aşa după cum spune buletinul meteo de azi, prin Bălgrad este numai soare. Este soare, dar încă rece. De dimineaţă a fost înnorat şi frig, erau minus şapte grade Celsius, iar soarele a apărut pe la ora opt. De atunci a săltat şi temperatura aerului cu un grad peste zero. Aşa a fost şi prima zi din martie. O babă cu soare, de altfel singura babă cu soare din tot ciclul acestui an. Până aici se adevereşte vorba din bătrâni: cum este ultima babă, aşa vor fi şi celelalte patruzeci de zile ce-i urmează. Dar ultimei babe i-a lipsit soarele. Acum soarele râde spre noi. Încet dar sigur se apropie primăvara astronomică, atunci când ziua va fi egala nopţii, porţia de lumină egală cu porţia de întuneric, porţia de speranţă egală cu porţia de pesimism.
Şi cum speranţa moare ultima, mai avem încă speranţă că vom prinde zile mai bune.

4 comentarii:

  1. cind nu sunbt acasa, nici mintea nu e...

    \\
    asa csa scriu
    M U L T U M E S C !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    [ stiu eu pt ce si e de ajuns, cred... ]
    multam fain !

    RăspundețiȘtergere
  2. esti prea ocupat pt a observa greselile ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ană, nu sunt prea ocupat că doar sunt pensionar şi pun puşca jos când vreau să n-o mai ţin în mână. Nu vreau să te mint. Încă nai am spirit de observaţie şi, cât de cât, ştiu româneşte. Dar nu bag în seamă greşelile se apar în comentarii. Nu de alta dar şi eu fac destule. Cauze sunt multe. La mine nu de puţine ori se întâmplă să acţionez concomitent două taste şi să nu observ. Aşa că, nu-ţi face probleme. Ştiu să citesc şi nu am nevoie de translator.

    RăspundețiȘtergere
  4. Că vom prinde zile şi mai bune, aia-i musai ! Părerea mea ! :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.