Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 5 martie 2010

DIALOG Y(O+C)

 
iagine luată de pe internet



- Oooo..., pe cine văz?! Domnul YC. Stai un chic! Zua bună să-ţi urez şi-un dialog să-nciripez.
- Aaaa..., bună ziua domnule YO. Tot   n-am ceva mai bun de făcut. Hai să ne plimbăm un pic.
- Dar domnule YC, de ceva timp nu ne văzurăm şi ce făcurăm de atunci?
- Domnule YO, eu mai una, mai alta. Ca în vremurile astea. Când crezi că-i hop, atunci îi ţop călare pe buf.
- Aaa, da domnule YC! Ce năduf! Mie-mi spui? Păi nu făcui şi io un cui? Să-l bat pe ici, pe colo, prin găuri esenţiale. Şi când gândeam că-l pui, hop că nu-i! Dar, cui făcui! Şi ce mai cui în cap îmi bătui.
- Oooo, domnule YO. Stai liniştit că nu singur ai păţit asta.
- Dar domnule YC, să-ţi mai zâc un chic de una, de alta, că aşe se naşte balta: chic cu chic şi strop cu strop!
- Dar domnule YO, lasă balta baltă şi hai la treabă-n altă baltă.
- Oofff, domnule YC! Te gândeşti un chic că balta-şi are peştii ei? Babanii!
- Da, domnule YO! Bibanii cu ale lor eleştee, rechinii în al lor larg, dar chiar lângă rechini sunt şi scrumbii!
- De, ştiu io? Hai să încercăm şi treaba asta. Poate c-om avea năroc şi ne cumpărăm un roc.
- Şi ce-o să facem cu el, domnule YO?
- Păi o să-l purtăm la treabă domnule YC. Te salut.  Sper că scăpăm de rechini! Ceau, pa pusi!

Un comentariu:

  1. - Domnilor, voi aci învârtirăţi politica, bag sama ! :))))
    Un sfârşit de săptămână fain, abbilbal !

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.