Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 26 martie 2010

DEMAGOGIE?

În foile unei gazete locale am citit: "dau un spital din....... pe unul din Anglia"; "mă duc în peninsulă să mă tratez pentru a mai trăi".....
 De ce oare? În Anglia sau peninsulă nu mor oameni? Mai bunele tratamente pentru români sunt gratuite? Nu este cumva şi ăsta un fel de propagandă sau publicitate sau o demagogie mascată? Sunt atâţia medici de renume mondial care mor nu doar la vărste înaintate şi nici în accidente şi totul se trece sub tăcere. Doar plecările din România pentru tratamente în stăinătate sunt larg mediatizate, deşi scrisori de mulţumire adresate medicilor români care lucrează în spitale din România am citit destule prin ziare. Dar s-a uitat de ele sau nu au fost băgate în seamă fiind considerate "publicitate".
Să fie cumva o boală veche la români de a aprecia tot ce este străin şi a denigra tot ce este românesc? Şi în urmă cu 50 de ani erau apreciate mai mult lucrurile străine chiar dacă aveau o durată de folosinţă mai scurtă decât cele similare româneşti. Dar erau străine. Şi dacă erau străine, erau mai bune. Vorba vine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.