Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 26 martie 2010

POGHIAZ ÎN DOI

Primăvara s-a instalat cu drepturi depline peste burgul meu.


A venit timpul plimbărilor prin parcurile de joacă. Am luat bicicleta şi la drum. 
Dar pe drum am mai găsit de făcut câte un retuş bicicletei, 


sau ne-am încălzit şi a trebuit descheiată vesta

Până la urmă am ajuns şi în parcul de joacă.


Aici am avut multă treabă. A trebuit verificată fiecare "instalaţie" pentru a vedea cum a ieşit din iarnă.

Am început cu "hintele".


Am continuat cu verificarea căluţilor


Ne-am mutat la tobogane şi am început cu spirala

apoi la cel drept şi la tub

Am escaladat scările pentru a ajunge din nou la spirală şi de acolo la "balansant".



Am vrut să vedem cu funcţionează şi alte "hinte" şi o altă spirală



apoi căluţul pe arcuri 


după care am mai şi ţopăit puţin


Cum zdroaba a fost cam mare, ne-am retras


să ne "certăm" cu o babană vinovată că noi am obosit.


Am mai "zăbăghit" puţin 




apoi ne-am luat rămas bun şi am plecat spre cetate.


 Ajunşi în cetate am jucat puţin într-o "cuşcă"


unde ne-am mai şi strâmbat 

 

Când ne-am plictisit am plecat la "statuie" (bustul lui Avram Iancu) unde Ioana s-a culcat pe tulnice, apoi a pozat lângă soclu.


Şi activitatea ni s-a încheiat cu o fotografie făcută de Ioana

 a

Ajunşi acasă nu ne-a mai rămas altceva de făcut decât să ne pregătim pentru culcare.
  

  
 

Un comentariu:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.