Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 14 martie 2013

Femei care ne inspiră


Articol scris pentru Etapa 5 a concursului 


Tema acestei etape a fost dată de



L 1615 D 1613Femei şi femei. Unele suple, altele robuste, unele slabe, altele grase. Fiecare are talentul şi farmecul ei pentru a ne inspira. Depinde doar de gustul fiecărui bărbat pentru o alegere perfectă.

Mai nou, "frumuseţea dimineţii (Morning Beauty)





este pentru mine o sursă bună de inspiraţie ca să spun o poveste despre o femeie importantă din viaţa mea.

Dar, din păcate, a fost şi nu mai este. Nu mai este de multă vreme şi de aceea nu-mi permit să vorbesc prea multe despre ea. Voi încerca în schimb să folosesc amintirea atât cât se cuvine pentru a nu-i perturba sub nicio formă odihna de veci. 

Îi aud şi acum în minte râsul zglobiu ce-l avea ori de câte ori ne întâlneam. Era o pritenă, fără să-mi fie şi nevastă.

Ne întâlneam şi ne plimbam ore în şir prin burgul ce ne era drag. Admiram florile de prin parc, copacii înfloriţi de prin grădinile orăşenilor, zborul păsărilor mai mari sau mai mici, fuga norilor pe cer. Ne plimbam povestind una şi alta. Întâmplări mai vechi sau mai noi din diverse împrejurări, filmele ce nu le vedeam împreună şi cărţile ce le citeam. Iarna fredonam şlagărul la modă pe atunci „E primăvară în ianuarie”. Erau clipe frumoase şi timpul trecea pe lângă noi fără să-l băgăm în seamă. Eram tineri şi nu aveam timp să ne gândim la viitorul îndepărtat. Era suficient să ne gândim la ce vom face mâine. Această prietenă mă inspira în sensul bun al cuvântului. Mă ajuta să trec peste obstacolele ce mi se iveau în cale, mă ajuta să duc la bun sfârșit anumite treburi ce le începeam şi voiam să le abandonez, mă inspira atunci când aveam ceva de redactat.

Stau şi privesc colecţiile Jolidon.  www.jolidon.ro Este o mare diferenţă între moda de acum şi moda anilor '60. Pentru femei lenjeria este mult mai elegantă, confecţionată din materiale noi cum ar fi: broderie şi saten, broderie şi microfibră, broderie şi saten cu tull, dantelă, saten imprimat şi altele. 

La www.shop.jolidon.ro  costumele de baie au o linie modernă, ce nu se poate compara cu ce era în trecut, când doamnele se ruşinau să-şi arate frumuseţea corpului şi domnii foloseau costume tetra. Nu este de mirare că Jolidon a cucerit piaţa externă cu lenjeria şi costumele de baie ce le confecţionează din materiale fine, dantelă vintage accesorii delicate şi preţioase, aşa cum sunt pretenţiile celor care le folosesc.
Iată şi câteva exemple. Colecţiile de modă şi costumele de baie pentru femei http://shop.jolidon.ro/index.php/default/colectii-moda/jolidon-fashion.html

Femei care mă inspiră... Doamna X spre exemplu. O doamnă grasă, care gâfâie din greu când merge pe drum. Parcă ar fi o locomotivă cu aburi ce tractează un tren ce urcă o pantă abruptă. De fapt o rampă, vorbind în termeni tehnici. Această doamnă mă inspiră pentru felul ei de a fi. Deşi este foarte grasă, vrea să fie cochetă. Se fardează cu gust şi poartă haine elegante. Uneori decolteul lasă să i se vadă sutienul elegant. Probabil un sutien Jolidon. Dar oricât de elegantă ar fi, nu este o femeie pe gustul meu căci mie niciodată nu mi-au plăcut femeile grase, iar acum ce rost ar avea să-mi schimb preferinţele?

Opusul doamnei X, doamna Y, este o zvârlugă de femeie. Suplă spre slabă, doamna Y se distinge prin ţinuta sport cu care umblă de obicei. Nu ştiu dacă am văzut-o vreodată în ţinută de gală, dar ţinuta sport o aranjează şi se pare că nici sutien nu poartă mai ales vara. Pe stradă merge drept, cu pas sprinten şi acordă atenţie la tot ce este în jurul ei. O doamnă ce mi-ar fi plăcut s-o cunosc când eram tânăr, dar acum moşneagul să stea în banca lui că e mai bine.

Până la urmă femeile m-au inspirat şi am scris acest articol propus de Jolidon, dar timpul rămâne neîndurător cu noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.