Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 13 martie 2013

Miercuri... 96

lumini în noapte


Maratonul a plecat de aici: http://vis-si-realitate-2.blogspot.ro/

51 de comentarii:

  1. foarte SF imaginile tale Liviu,chiar imi plac! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Curios ! In seara asta am citit despre fotografiatul pe timp de noapte.Telepatie.Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că suntem pe aceeaşi lungime de undă telepatică. Iniţial am vrut să dau alte fotografii după care aşa, deodată, m-am răzgândit.
      Să ai o noapte liniştită.

      Ștergere
  3. Mi-au amintit de calatoria cu masina cand ne prindea noaptea. Eu ramaneam pe metereze ca sa le tin companie parintilor si sa vorbesc sa ii tin trezi... Alteori cand eram mai mari putin ne uitam la casele pe langa care treceam.. si ne intrebam oare cum arata inauntru. Si incercam sa ne imaginam din franturile care putea fi zarite (cel mai fain era cand se apropia Craciunul si vedeam brazi.. hehe).
    Ce de amintiri!

    Noapte frumoasa va doresc,
    Rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur câ te-am făcut săţi aminteşti acele clipe.
      Mulţumesc pentru urare.

      Ștergere
  4. Parcă au aterizat extratereştri, aşa lumini ciudate apar în poze! :-)

    O noapte frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Yes, that light snow creates delicious tones, exquisite photos ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a nins, era doar puţină ceaşă.
      Mulţumesc pentru apreciere.

      Ștergere
  6. wow, cata ceata, m-am pierdut prin fotografiile tale... Happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Liviu!
    Superbe imagini ai surprins!
    O zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant efect de ceață și lumină, în obscuritatea nopții. O zi frumoasă și senină! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima foto parcă-i din "Întâlnire de gradul III"!
    O zi minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bune imagini. Ar putea fi folosite cu succes într-un film cu fantome. ;)Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Un cadru SF! Mister si provocare, in acelasi timp.
    Happy WW!
    ☆★☆★☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase fotografii. Și mai ales frumos suprinsă senzația pe care o ai atunci când călătorești pe ceață, când nu știi ce te așteaptă la câțiva metri în fața ta...și luminile farurilor desenează contururi fantomatice.
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Au iesit fain pozele. Parca ar fi secvente dintr-un film.

    RăspundețiȘtergere
  14. Fotografii excelente
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Răspund salutărilor tale cu salutul nostru tradiţional: Noa serbus mă dragă !

      Ștergere
  15. Reusite fimagini!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Numai bune de folosit intr'un film, dar film horror sau doar SF? :) Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  17. Pline de mister! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  18. ...un gen de film pe care eu il privesc mai mult cu ochii acoperiti....:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ai o noapte liniştită fără vedenii şi vise urâte.

      Ștergere
  19. A doua imagine dă sezaţia de Halloween, brrrr

    RăspundețiȘtergere
  20. Răspunsuri
    1. Este frumos noaptea, dar şanţurile cetăţii se închid la ora 18.

      Ștergere
  21. prima e incredibila imi place f mult

    RăspundețiȘtergere
  22. Spectaculos efectul cetii asupra luminilor!
    Noapte buna, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cel mai frumos e sa vezi luminitele din case intr-o noapte neagra, fereastra ta pare ca te imbie sa intri!

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi place mult culoarea aurie a luminilor de noapte din prima foto :)
    O seara buna in continuare, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  25. Am avut o perioada in care ceata a fost o obsesie tematica... ca s-o aduc apoi ofranda ochiului privitor!
    Mi-s pe suflet fotografiile dvs.!

    RăspundețiȘtergere
  26. In prima foto imi imaginez un tort de frisca si lumanarele vazute printr-un geam aburit! :) Iar in foto 2 parca sunt lampioane chinezesti!
    Reusite fotografii!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.