Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

luni, 4 martie 2013

Îndrăgostit de viaţă

Articol acris pentru Etapa 1 a concursului

Da, sunt îndrăgostit de viaţă

şi asta nu doar de azi, de ieri, ci de alaltăieri. Adică de 70 de ani fără un pic.
Nu am chiar vechimea Companiei Farmec, www.farmec.ro , dar consider că am destulă vechime pentru a redacta acest articol. Drept să vă spun îmi vine puţin mai greu nefiind femeie, dar să nu uităm că sunt destui bărbaţi care folosesc produsele Farmec pentru bărbierit şi şamponul hidratant marca Farmec pentru spălarea cheliei. www.farmecnatural.ro


Când am folosit pentru prima dată produse Farmec era prin 1960 şi câţiva ani peste. Atunci am început să mă bărbieresc şi foloseam Loţiunea Farmec după bărbierit. Îmi plăcea cum mirosea şi ce efect liniştitor avea. Anii au trecut, produsele Farmec s-au diversificat iar plăcerea folosirii lor a rămas.

Dar ce înseamnă „frumuseţea naturală” şi cum mă ajută ea „să mă îndrăgostesc zilnic de viaţă”?.
Este întrebarea la care se doreşte un răspuns cât de cât din partea Companiei Farmec.

După umila mea părere „frumuseţea naturală” este acea frumuseţe în care te-ai născut, ai crescut şi ai îmbătrânit. Cu alte cuvinte este frumuseţea dată de Mama Natură şi transmisă nouă de mama generoasă care ne-a dat viaţă. De la această frumuseţe pleacă viaţa fiecăruia dintre noi, iar de la o anumită vârstă fiecare îşi păstrează frumuseţea naturală aşa cum consideră de cuviinţă.

Pentru păstrarea frumuseţii naturale vine în ajutorul doamnelor Compania Farmec prin tot felul de produse scoase pe piaţă în “gama Farmec Natural”. Demachiante şi creme cu “argan, galbenele si aloe vera”, şampoane, diverse loţiuni, apă de gură şi chiar produse pentru copii se găsesc în raioanele de cosmetice sau în magazinele specializate ce poartă emblema Farmec.

Eu mi-am păstrat „frumuseţea naturală” natural, folosind doar săpun, cremă sau spumant pentru bărbierit şi loţiune după. Întâmplarea face ca toate acestea să fi fost „Farmec” pentru că bălgrădenii sunt apropiaţi clujenilor şi ca atare burgul meu nu ducea lipsă de produsele clujene ce purtau sigla „farmec”.

Aşadar, marca de prestigiu internaţional „Farmec”, lansată pe piaţă de Giulia Ambasador gama Farmec Natural”, asigură celor mai exigente doamne o gamă diversă de produse cosmetice pentru îngrijirea gurii, tenului, mâinilor, picioarelor şi unghiilor.

Bărbaţii fiind mai puţin exigenţi se descurcă mai uşor la alegerea spumantelor, cremelor, deodorantelor, şampoanelor şi loţiunilor, dar toţi, deopotrivă, bărbaţi şi femei, se vor declara mulţumiţi de alegerea făcută. Aceasta nu este doar o laudă lipsită de bază materială, ci o realitate a valorii Produselor cosmetice Farmec, valoare recunoscută atât de Facebook http://www.facebook.com/farmec.company cât şi de Twitter https://twitter.com/farmec.



Cuvinte cheie folosite în articol:   •  •   •  •  • Giulia Ambasador gama Farmec Natural . frumusete naturala

4 comentarii:

  1. Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi place blogul meu. Te înregistrez şi eu.
      Să ai o seară liniştită.

      Ștergere
  2. Farmec are mult farmec:),cel putin cremele de maini mi le aducea sora mea tocmai de la Cluj,dar mai gaseam si prin Oradea acest produs.
    L-am folosit si eu mult timp.
    Seara frumoasa si bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.