Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 23 martie 2013

Păstrează secretele aproape


Articol sceis Etapa 12 

                                       la propunerea SECRET !
  Reeija” http://reeija.ro ne cere, fără a insista: „Povesteşte-ne în mod umoristic despre o întâmplare mai ieşită din comun când ai ieşit la cumpărături de poşete cu jumătatea...”
Bine, bine, dar care jumătate? Ai stângă ori ai dreaptă? Păi, pe ai stângă n-o bag în seamă că nu-i dreaptă şi pe ai dreaptă n-o spun că aici e „SECRET !”

Atunci ce fac ? Las articolul ciomb? O, nu ! Nu-i slobod. Trăbă scris şi n-am alta de făcut decât să mă apuc de scormonit prin gândurile mele bune şi rele pentru a scoate ceva din cufărul colbuit şi aruncat într-un colţ întunecat.

Hai la drum. Nu cu poşeta, ci cu sacul. Era toamnă şi aveam de cumpărat carofi. Am mers cu mama la chiaţ luând cu mine cele mai bune intenţii şi cu îmbrăcăminte nici prea, prea, nici foarte, foarte. Eram cu hainele ce mergeam de obicei la serviciu, haine bune de altfel. Ne învârtim noi ce ne învârtim printre grămezile de produse agro-alimentare, căscăm gura pe ici şi pe colo, pentru ca până la urmă să găsim ce am căutat. Am umplut sacul ce-l aveam la noi cu „crumpene” şi pentru că sacul nu era uşor, m-am dus după un taxi. Am găsit repede unul şi m-am aplecat să iau sacul. Făcând pe grozavul am vrut să iau singur acel sac şi când m-am opintit să-l ridic numai ce aud un pârâit suspect. Mi s-au rupt nădragi-n tur de la brăcinar la şliţ. Nu m-am mai uitat în jurul meu să văd cum au reacţionat ceilalţi din preajmă, ci am luat sacul şi am plecat cu el la maşina ce mă aştepta.

Ajuns acasă mă vede un vecin şi mă întreabă: „unde ţi-ai lăsat nădragii de ai vint acasă în chiloţi?” de parcă el nu ar fi văzut că aveam pe mine cracii pantalonilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.