Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

duminică, 17 martie 2013

Românce cu farmec


Articol scris pentru 
 Etapa 8

pe o temă propusă de

 Este o femeie cu farmec...
Despre femei s-au scris multe cărţi şi s-au pictat multe tablori celebre ce către pictori străini şi români. În lucrările pictorilor români Nicolae Tonitză, Petre Iorgulescu, Rodica Maniu, Ştefan Dimitrescu, Ştefan Luchian, Theodor Aman, Theodor Pallady, Alexandru Ciucurescu, Corneliu Baba, Ioan Andreescu, Lucian Grigorescu şi alţii apar mule femei cu farmec. România sub diferite ipostaze, ţărăncuţe, mame, florărese, femei mature sau copile sunt deopotrivă reprezentate în frumoase tablouri. Despre femei celebre am învăţat la istorie: Ana Ipătescu şi Ecaterina Teodoroiu. Celebră în vremea ei a fost şi regina Maria supranumită „regina soldaţilor”. Despre femeile celebre am aflat mai târziu că în medicină era Ana Aslan, în literatură Martha Bibescu, Elena Văcărescă, Dora d'Istria (Elena Ghica), Carmen Sylva (Elisabeta, prima regină a României) dar şi Veronica Micle ori Ana Blandiana şi altele; actriţele Lucia Sturdza Bulandra şi Draga Olteanu Matei, lista lor neoprindu-se aici.



Campania „Românce cu Farmec”  www.romancecufarmec.ro care este o platormă specială dedicată femeii, dă prioritate doamnelor pentru a se exprima liber şi neîngrădit, este o campanie ce vine să ne prezinte şi femei actuale din diverse domenii de activitate.

A vorbi despre femei cu farmec nu este uşor. Asta pentru că farmecul unei femei nu rezultă numai din frumuseţea ei fizică, ci şi din frumuseţea ei morală. De aici intervine şi subiectivismul aprecierilor. Nu tot ce-mi place mie îţi place şi ţie, iar ce-ţi place ţie nu este musai să-mi placă şi mie. Dacă frumuseţea fizică a femeii poate fi corectată prin machiaje, aici de un mare ajutor fiind femeilor produsele cosmetice ce poartă marca www.farmec.ro , nu acelaşi lucru se poate spune şi despre frumuseţea morală care se dobândeşte prin educaţie şi muncă perseverentă.

A vorbi despre femeile cu farmec este o treabă mai uşoară pentru oamenii de litere decât pentru restul lumii pentru că oamenii de litere sunt deprinşi în a folosi figurile de stil şi pot caracteriza mai uşor femeia. Dar pentru că m-am prins în această horă nu vreau să mă dau bătut. De aceea încerc să vorbesc despre „femei cu farmec” descriind femeile ce le-am cunoscut: mama, sora mea şi colege de serviciu.

Aşa cum spuneam, femeile cu farmec sunt atrăgătoare atât fizic, cât şi moral. Femeile cu farmec ştiu să se aranjeze şi să poarte cu demnitate chiar şi haine mai ieftine, nu doar haine elegante. Unei femei cu farmec îi stă bine şi când nu are timp să se machieze şi parfumeze. Pentru femeia cu farmec mirosul de apă şi săpun este cel mai frumos miros.

Femeia cu farmec este şi o bună gospodină pentru că ea are farmec şi la bucătărie nu doar în sălile de spectacol, dar şi lângă prunci când le schimbă scutecele. Femeia cu farmec nu se dă înapoi de la a face anumite treburi pe motiv că sunt treburi de bărbat, dar nici de la a da sugestii bărbatului aflat la impas. O femeie cu farmec ştie să cocheteze atunci când este cazul, dar fără să se dea în spectacol şi, nu în ultimul rând, o femeie cu farmec ştie să se ocupe şi de afaceri. O femeie cu farmec nu este risipitoare, dar nici avară. Ea ştie să-şi gospodărească veniturile ce le are şi timpul liber. O femeie cu farmec are timp pentru ea, dar şi pentru cei din jur.

Cam acestea ar fi caracteristicile principale ale femeii cu farmec. Nu mă pricep să îmbrac în figuri de stil aceste caracteristici şi de aceea le-am prezentat sec, aşa cum m-am priceput.

Despre „femei cu farmec” doritorii pot găsi materiale diverse pe Facebook aici www.facebook.com/farmec.company şi pe Twitter aici www.twitter.com/farmec Asta pentru că „femeia, eterna poveste” este şi rămâne în centrul atenţiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.