Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

luni, 25 martie 2013

Interviu inedit


Articol scris pentru Blog pover 62
Tema acestei săptămâni este propusă de Lotus:

Interviul vieții.
Ți se dă ocazia să iei un interviu oricărei persoane dorești tu de pe glob.

1. Pe cine alegi pentru acest lucru și de ce?
2. Care sunt cele mai fierbinți întrebări pe care dorești să i le pui?
3. Dacă ai putea realiza interviul într-un format inedit, care să nu implice neapărat două scaune și o masă între voi, cum ai face-o?
Interviu ! De ce şi de care? Pentru angajare sau pentru dialog? Pentru angajare nu am cui. Am dat faliment cu firma şi sunt prea bătrân pentru a mai deschide alta. Pentru dialog mi-aş lua mie un interviu. Nu de alta dar ştiu ce să răspund la toate întrebările ce mi se pun de către IO, reporterul. Şi nu aş găsi nici întrebări fierbinţi încuietare pentru EU, intervievatul, după cum nu aş avea nevoie nici de un anume protocol şi un anume studio. Aş lua acest interviu plimbându-mă pe uliţele şi prin parcurile burgului. Pentru că da, ne-au mai rămas două parcuri cu iarbă, flori şi pomi. Două parcuri din care unul ciuntit pentru reamenajarea cetăţii.

Aşa că înterbările de genul cine eşti, ce şti despre urbea ta, ce proiecte de viitor ai, mi se par banale. Asta pentru că ştiu cine sunt, ştiu cum s-a dezvoltat şi decăzut urbea, că doar aici am crescut şi trăit toată viaţa, iar proiecte de viitor nu mai am. Las timpul să treacă şi viitorul să se transforme în azi pentru a vedea ce şi cum este.

După o vreme de plimbat de colo, colo, IO l-aş lua pe EU şi m-aş duce cu el la gară să vedem împreună ce a mai rămas din ce a fost. Nu de alta dar Gara CFR, devenită haltă de mişcare pentru că nu mai este comercială, cade în paragină de la o zi la alta. Trenuri puţine, călătorii preferă să se deplaseze cu mijloace auto pentru că sunt suficiente şi mult mai rentabile: biletele sunt mai ieftine şi timpul de deplasare mai scurt, iar în autocare se poate asculta muzică şi vedea un program TV.

Tot mergând noi aşa prin burg, ajungem şi în locuri necunoscute nouă. Sunt cartierele noi în care au răsărit vilele ca ciupercile după ploaie. Burgul nu mai are economie, dar bani sunt şi nu puţini după cum arată aceste vile.

Cam asta ar fi prezentarea unui interviu inedit luat de IO lui EU. Ar fi chiar un interviu inedit pentru că puţini se încumetă la un aşa ceva. Dar IO nu are de ce să-l evite pe EU şi nici EU nu are motive să refuze un astfel de interviu.

Alte articole:
http://atitudineslaba.blogspot.ro/2013/03/dincolo-de-prefata.html?
http://nymphtamine.blogspot.ro/2013/03/iarta-ma-sunt-om.html?m=1
http://mironamitache.net/2013/03/29/interviu-cu-un-vampir/
http://cool.mixnet.ro/2013/03/un-interviu.html

10 comentarii:

  1. Bună seara! Interesant cum v-aţi pus şi în rolul de reporter şi în rolul de intervievat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara.
      La o temă interesantă trebuie să găsesc şi modalităţi interesante de abordare a ei. Şi cum nu-mi place să implic pe alţii, mai ales persoane necunoscute, îi găsesc pe IO şi EU să mă salveze.

      Să ai o noapte liniştită.

      Ștergere
  2. si eu m-am gandit initial sa particip la tema de saptamana asta luandu-mi mie un interviu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce n-ai făcut-o? Aveam ocazia să comparăm interviurile.

      Ștergere
  3. Pacat ca burgul nu marturiseste cum (isi) face rost de ...vile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Introspectiv, ca intotdeauna. :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.