Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

marți, 26 martie 2013

Partener media în Super Blog


Articol scris pentru Etapa 14 a concursului 


Tema a fost propusă de 


prwave




Iată-ne deci ajunşi la linia de finiş a unui concurs de şprint. Asta pentru a ne înviora în anul '13 abia început. Un concurs şprint al lui „Spring SuperBlog 2013” ce mi-a plăcut prin ineditul temelor propuse care, uneori, mi-a făcut impresia că mă aruncă în corzile ringului. Un concurs la care până la urmă am reuşit să-i fac față şi să nu-l abandonez.

Nu am pretenţii de mare scriitor şi ca atare nu am pretenţii să fiu câştigătorul lui vreodată, dar îndemnat de 'Mnealui Christian Hertzug – mnealui.info m-am aruncat ca un berbec cu capul în zid şi mi-am pus ghilţul de grumaz iar acum nu mai pot ieşi din această horă. Curiozitatea mă împinge să merg înainte pe cărarea ce-mi poartă paşii http://www.super-blog.eu pe lângă drumul vieţii şi nu exclud posibilitatea de a fi vreodată partener media” pentru un concurs SuperBlog.

Dar cum nu mă gândesc să fiu vreodată câştigător al concursului Super Blog pentru că la urma urmei nu sunt nici Super şi nici măcar Blogger avansat, ci doar un blogger mărunt situat undeva în jurul cifrei 2000 în Zelist, renunţ din start la tema nr. 1 dată pentru această probă şi mă înscriu în competiţie cu tema ce poartă numărul doi, unde mă simt în stare să fac față şi nu doar feţe, feţe probei.

Şi pentru că pe 'Mnealui Christian Hertzug – mnealui.info, îl cunosc, ce-i drept nu prea bine, dar îl cunosc cât de cât după ce am avut ocazia să ne strângem mâna într-o noapte lângă Hotelul Cetate din Bălgrad (Alba Iulia) şi să bem împreună o bere la un local unde am fost singurii consumatori pentru a nu fi deranjaţi de larma făcută de alţii, mă gândesc să descriu cum văd IO că-şi desfăşoară EL o zi de lucru.

În fiecare zi se trezeşte dis de dimineaţă în jurul amizii, când se găseşte câte o mâţă, din colecţia ce o deţine, care să-i ligă muştaţa pentru a i-o curăţa şi apoi să-i scarpine chelia cu coada. După acest preludiu se ridică din pat şi îşi aprinde pipa pentru a-şi curăţa plămânii de gudronul rămas din ziua precedentă. Dar cum pipa nu merge pe sufletul gol, ia o bere din cele rămase pe undeva pe sub pat şi începe a medita la ce are de făcut, meditaţie ce ţine aşa, vreo „tri ceasuri” după care se simte obosit şi se culcă din nou pentru un sfert de ceas care ţine vreo două ceasuri. Cum iarna ziua e scurtă, apare şi noaptea la orizont iar 'Mnealui, rupt de oboseală, îşi cere voie patului să-l probeze până în dimineaţa următoare. A, uitasem. Are şi doi dulăi de care se ocupă când îşi aminteşte că ar fi flămânzi.

Vara se schimbă puţin programul lui 'Mnealui Christian Hertzug – mnealui.info Asta pentru că intervin în joc şi muştele ce i se învârt în jurul nasului şi-l enervează. Atunci face şi un scurt program de înviorare udând (ştiţi dumneavoastră cum) pomii ce i-au mai rămas prin curte.

Acum, că vremea a trecut, nu ne mai rămâne decât să spunem adio „Spring SuperBlog 2013” . Aştept ediţia de toamnă a concursului SuperBlog 2013.

2 comentarii:

  1. Dimineata, asa e, ma trezeste motanul cu cate o laba peste picioare, eventual cu ghearele scoase, dar niciodata mai tarziu de ora 7,30. Cu pipa si cu berea, asa e, daca n-am tigari, nu pot sa vorbesc. E si berea o problema atunci cand nu-i. Dupa cafeluta de dimineata, laptop scrie pe mine pana pe la 1 - 2 noaptea (acum e 23,55), nu neaparat blogul, mai am cateva site-uri cu care ma mai joc. Lupii saracii, au ramas singuri la casa unde, cu sprijinul celor de la Enel, nu mai este curent. Se duc copiii zilnic sa le duca mancare si apa. In rest... nimic deosebit. Poate, cine stie, intr-o buna zi, mai bem o bere impreuna... Pana atunci, numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.