Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

miercuri, 27 martie 2013

Miercuri... 98






Startul acestui maraton numit MFC s-a dat aici: http://vis-si-realitate-2.blogspot.ro

PS.  În noaptea asta şi la noi iarna s-a plimbat pe uliţele burgului, dar urmele lăsate pe caldarâm i s-au şters destul de repede.


60 de comentarii:

  1. Da' pe la Bălgrad n-a venit zăpadă? Că pe noi ne-a potopit iarăşi iarna! Abia aştept să vedem verdele ăsta frumos, ca în fotografiile de aici.
    Noapte bună, Abbilbal!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de urare. La noi de când s-a dus zăpada n-a mai venit alta. Este doar frig.

      Ștergere
  2. Mâțișorii i-am recunoscut,dar din păcate frunzele nu reușesc :( !
    Faine fotografii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt nişte flori de prin şanţurile cetăţii care pe timpul iernii doar îşi schimbă culoarea frunzelor. Nu ştiu cum se numesc.

      Ștergere
  3. Cât de frumoasă este ultima fotografie!
    O zi minunată, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Natura frumos surprinsă în imagini. Privindu-le parcă am devenit mai optimist. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi plac fotografiile şi ai devenit mi optimist.

      Ștergere
  5. Da semne ca vrea sa vina primavara si pe la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ziceam că la noi a venit primăvara, dar această ninsoare a fost un accident meteo.

      Ștergere
  6. Pe la noi nu prea s-au sters urmele iernii inca, dar spun meteorologii ca spre sfarsitul saptamanii ar veni in sfarsit primavara. :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase imagini!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumoasa primavara.....sper sa o trimiteti si pe la noi ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaaaai matisori:)!!! Ce frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Saracele plante, ele au suferit cel mai tare!

    RăspundețiȘtergere
  11. nothing beats the beauty of nature.

    RăspundețiȘtergere
  12. Yes, delicious photos undoubtedly beautiful lights in those plants, pure fantasy. Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  13. LA tine este primavara!
    Faine imagini!

    RăspundețiȘtergere
  14. Trimite primavara asta si la noi !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţam fain. Vă dăruiesc cu multă plăcere din primăvara mea.

      Ștergere
  15. frumoase fotografii! ce fericiti sunteti ca iarna v-a ocolit!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi de regulă nu se potriveşte timpul cu cel din împrejurimi.

      Ștergere
  16. Ce dragi imi sunt mitisorii! :)
    Seara placuta Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbă ultima fotografie! Copacului îi cresc muguri de lumină :). O zi frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-e greu să cred dar nu pot să uit că-n finalul lui februarie am fotografiat fluturi ...

    RăspundețiȘtergere
  19. La mine este a 2'a zi in care ninge:) astazi soarele a reusit sa topeasca o parte din zapada, dar iarna nu s'a lasat si pe seara a inceput din nou sa ninga si nu s'a oprit nici acum:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveţi parte de o iarnă capricioasă.
      Să ai o noapte liniştită.

      Ștergere
  20. Prefer de o mie de ori primăvara! Frumoase fotografii, seară bună și frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  21. Iarna asta se cam plimbă peste tot. :(

    RăspundețiȘtergere
  22. Ia uite unde era primavara pe care-o asteptam noi!!!!!!!!!!!!! Nu-i corect, da ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Cat de frumos isi schimba acele plante culoarea...imi plac. Arata fabulos!
    Ati scapat cu foarte putina zapada. Aveti noroc acolo :)
    O seara placuta, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. Cred că nouă ni se trage de când cu decopertarea de la Roşia Poieni şi creşterea dozei de radiaţii în zonă.

      Ștergere
  24. Am venit si eu sa ma bucur de frumoasele tale flori si de prezenta primaverii pe
    o astept si pe meleagurile mele natale cu multa nerabdare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit şi să te simţi în largul tău pe meleaguri bălgrădene.

      Ștergere
    2. Se vede ca am avut emotii ,am uitat cuvantul,care,adica, pe care......,asa este
      prima data!

      Ștergere
    3. Am avut mari emotii si am uitat cuvanrul,care,pe care......scuze!

      Ștergere
  25. florile emana o lumina aparte, ca si zapada.....

    RăspundețiȘtergere
  26. Diferenţa este că zăpada emană o lumină rece, pe când florile emană o lumină caldă.

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumos incepe natura sa se pregateasca de o noua etapa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Startul s-a dat şi n-o mai întoarce nimeni din drum.

      Ștergere
  28. Sper ca matisorii nu au avut de suferit!
    O zi frumoasa, Liviu!

    RăspundețiȘtergere
  29. Mulţumesc pentru urare. Mâţişorii sunt bine sănătoşi. La noi nu a nins.

    RăspundețiȘtergere
  30. Minunate ipostaze! Ma bucur ca plantele nu au avut de suferit! Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.