Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 31 octombrie 2013

Stop acneei !


Articol scris pentru concursul 
2013


care Ajunse la Proba 15. Coșurile îți pot strica ziua!

Tema este propusă de 


O probă cu cântec ! Nu pentru că ar fi o temă grea, proba fiind chiar frumoasă pentru utilizatorii produselor Farmec, ci pentru că eu unul nu am avut probleme cu acneea și nici nu cunosc persoane cu astfel de coș_maruri. Dar asta nu înseamnă că sporadic nu am avut probleme cu coșurile care-mi apăreau când pe față, când pe frunte, când pe brațe sau picioare, dar toate erau doar apariții sporadice și nu au lăsat urme nici măcar ascunse.

Nu puteam să le suport. Le lăsam să se formeze cât de cât, după care strângeam de ele până apărea sângele, apoi spălam locul respectiv cu loțiunea Farmec ce o utilizam la bărbierit și în câtva zile locul era curat. Asta pentru că pe vremea aceea, când mie-mi apăreau „coșurile tinereții” (cum li se mai spuneau), nu era așa diversificată gama produselor Farmec Era doar unul și bun, sau poate doar de el știam eu.

În schimb astăzi Gerovital Plant Stop Acnee” este de un real folos în lupta cu acneea. Conceput în mod special pentru combaterea acneei, acest produs curăță acneea într-un timp scurt, fără să mai fie necesară „stoarcerea” prealabilă a coșurilor. Eficacitatea lui este demonstrată de faptul că peste 80% dintre utilizatori sunt foarte mulțumiți de rezultatele obținute după aplicarea produselor din gama Gerovital Plant Stop acnee pe față și în celelalte locuri unde au coșuri.. Mulți dintre ei și-au expus fotografiile făcute înainte și după aplicarea tratamentului cu Gerovital Plant Stop Acnee pe Facebooc sau în diverse alte locuri. Erau de nerecunoscut.

Pentru că nu am fost un tip acneic nu mai am ce scrie. Capitolul laude îl las pe seama celor mai talentați decât mine.

 Mie-mi mai rămâne doar sarcina benevolă de a prezenta 
Cuvinte obligatorii utilizate: „ Farmec”, „Gerovital Plant Stop Acnee”,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.