Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

sâmbătă, 5 octombrie 2013

Îngrijește-ți frizura

Articol scris pentru 
2013
Proba 3. Doctorul personal al părului tau


Citind enunțul acestei probe m-a pufnit râsul. De ce? Pentru singurul motiv că eu port podoaba capilară cu freză  chelie. Dar ajungând la prezentarea gamei Gerovital am devenit mai atent. De ce? Pentru că știu aceste produse de pe vremea când regretata Dr. Ana Aslan a inventat pentru prima dată celebul Gerovital regenerator al organismului. Nu a fost cazul să-l folosesc, dar am urmărit cu tnteres rezultatele obținute în urma tratamentelor cu acest produs.

 Astăzi, mulțumită companiei FARMEC, gama GEROVITAL s-a diversificat. Cele mai cunoscute game sunt:  GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS şi OBSESIE.
FARMEC
Deși am freză chelie, totuși folosesc poduse FARMEC încă de prin 1960, când apăruse în urbea mea celebrul șampon antimătreață FARMEC. Pe vremea aia fiind elev, îmi plăce să port părul mare. Nu aveam mătreață, după cum nu am nici astăzi. De fapt nu am avut niciodată. Rezultatele folosirii acelui șampon s-au cunoscut în timp. Obișnuindu-mă cu el, nu am renunțat nicio clipă la el și săptămânal îl folosesc pentru a mă spăla pe cap.

Făcând o trecere în revistă a tratamntelor ce se fac cu produse din gama Gerovital Plant Tratament am rămas plăcut surpins de atenția care se acordă îngrijirii părului. De la simpla întreținere, la vopsire și îngrijirea păului vopsit, apoi la combaterea mătreței, de la simpla protcție la combaterea căderii părului, deci  a clviției, toate s-au avut în vedere. Regenerarea firului de păr stă în atenția firmei Farmc, dar nu este uitată nici înfrumusețarea lui. Deci se poate spune că


2 comentarii:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.