Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

vineri, 25 octombrie 2013

În vizită la Luxury Gifts


Articol scris pentru concursul
2013


Proba 12. Acasă la

 



Astăzi voi face o vizită familiei Luxury Gifts, o familie armonioasă, formată din 6 persoane, dacă nu am smintit cumva la numărat, sau nu o fi fost careva ascuns prin vreo cămară ori debara.

Locuiesc într-o casă spațioasă, cu geamuri mari, să aibă cât mi multă lumină naturală. Prin casă au tot felul de exponate: de la bijutetrii cu cristale la tablouri găsești tot ce vrei și toate se află de vânzare în magazinul online, unde-și desfășoară activitatea membrii familiei. 



Ultima dată când am fost în vizită la ei aveau  expuse un set format din colier și cercei în formă de fundiță,

precum și o broșă asortată
, bijuterii specifice zodiei Capricorn, zodie în care s-a născut fiica mea în urmă cu peste 30 de ani. Cum Moș Nicolae este apropiat zodiei Capricorn, iar Moș Crăciun aproape că-i bate la ușă, sunt curios ce noutăți mai au.

Despre colierul ce l-am văzut ultima dată pot pune că este confecționat din granat, un cristal Swarovski™ de culoare roșu închis și are pandantul în formă de inimă. Broșa este din colecția Parure – Milano, este rodiată și îi decorată cu cristale negre, fumurii, topaz și incolore.

Dar pentru păstrarea acestor cadouri este nevoie și de o casetă frumoasă. Iat-o ! 
Ajuns la destinație la ora stabilită, după protocolarul schimb de cuvinte cu gazda despre vreme și afaceri, am intrat în subiect. Am dorit să văd noutățile în domeniu. Gazda amabilă m-a dus în magazin unde erau expuse cele mai noi colecții. Deodată privirea mi-a fost acaparată de un glob pământesc ce avea lângă el un pix.
Mi-am amintit că se apropie ziua de naștere a unui prieten și încă nu-i cumpărasem un cadou. Am privit atent cele două piese așezate pe un suport din lemn lăcuit. Globul pământesc amintea de vechile obiecte din cancelariile cu miros de mucegai, iar pixul este unul modern, ce avea culoarea neagră. Era o compoziție superbă pentru un cadou oferit unui împătimit de călătorii cum este prietenul meu. „Este lucrat manul în Italia, îmi spune gazda și este un excelent obiect de decor”. „Îmi place, spun eu și se potrivește cu biroul clasic al prietenului meu unde va înviora atmosfera sumbră și morocănoasă în care-i place să lucreze”.
„Da, merge perfect, confirmă gazda, pentru că are un colorit cald și detaliile sunt lucrate cu multă atenție pentru a reda cât mai fidel formele de relief și celelalte detalii”.


Cuvinte-cheie folosite: LuxuryGifts.ro, bijuterii cu cristale , cadouri” 


3 comentarii:

  1. o poveste captivanta, in care ai impletit foarte bine elemente ale temei primite la concurs. Mi-a placut!
    iti doresc succes si sper ca articolul sa-ti aduca punctajul maxim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideal este sa lucrezi impreuna cu membrii familiei in acelasi loc. )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te contrazic. Când am avut atelierul foto lucram cu fiicămea și mă fenta. M-am înțeles mai bine cu străinii.
      Și aici familia Luxury Gifts este constituită din oameni care nu au niciun grad de rudenie, dqr unt prieteni. Așa o văd eu.

      Ștergere

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.