Hai !

Hai !
Hai cu mine, că te duc eu !

joi, 10 octombrie 2013

SUNT FAN DELACO

Deci   FAN BRÂNZĂ
Articol scris pentru
2013
pe o temă dată de DELACO   www.delaco.ro

Proba 5.


Cuvinte cheie: fan,

O întrebare plină de înțelesuri, subînțelesuri și ghidușii pusă de marele Brânzar DELACO, brânzar șef în România, ce face o brânză foarte bună.
Imediat ce am citit întrebarea, gândul mi-a și zburat la bovinele din grajdul moșului și ovinele din „cotrosog”, la buna cum  mulgea pe Lunae și Mândrae, dar și oile; la pruncul ce eram și așteptam cu nerăbdare să-mi bag nasul în oala cu lapte proaspăt muls pentru a mi se face mustăți din  „mâstâna” (smântâna) caldă. De mic eram și am rămas un FAN al produselor lactate, un fan brânză în particular, plăcându-mi în mod special mămăliga cu brânză. .


Dar astăzi produsele lactate au evoluat și „Miez de  lapte” este o brânză „ultim răcnet” obținută de DELACO. Ea, MIEZ DE LAPTE,  este o brânză naturală 100 %, cu valoare nutritivă, ridicată, fiind bogată în calciu; este recomandată în special copiilor, dar și pentru adulți. Se poate mânca goală, așa cum este, sau sub formă de frigărui simple, frigărui cu fructe, în păjituri și, de ce nu, ca tradițională mămăliguță cu brânză. Să-ți lingi buzele nu alta.

3 comentarii:

Citesc cu plăcere comentariile Dumneavoastră.